דמי לובאטו בסינגל קייצי וכובש במיוחד!. צילום מסך מיוטיוב

דמי לובאטו בסינגל קייצי וכובש במיוחד!

שנתיים לאחר שהוציאה את האלבום האחרון שלה דמי לובאטו חוזרת עם להיט קיצי חדש שמביא דמי חדשה לגמרי, אז מה חשבנו על הסגנון החדש של דמי?

 

בכל פעם שדמי לובאטו מוציאה אלבום חדש היא משנה את הסגנון המוזיקלי שלה ולאחר שריגשה אותנו עם "Skyscraper" והרקידה אותנו עם "Neon Lights" ו-"Heart Attack"ציפינו שדמי תפתיע אותנו שוב והיא אכן הצליחה לעשות זאת בעזרת הסינגל החדש שלה.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

הסינגל שנקרא "Cool for the Summer" הוא להיט פופ קיצי ענק וקליט אך פרובוקטיבי, השיר מופק באופן מצוין, קולה נשמע מעולה והסגנון אכן שונה מהסגנון המרכזי של האלבום הקודם.

דמי שהייתה ידועה כאחת מזמרות הפופ המצליחות ביותר שלא כותבות שירים פרובוקטיביים החליטה להמשיך את דרכם של זמרות גדולות כמו מיילי סיירוס, ריהאנה וניקי מינאז' ולהוציא שירים פרובוקטיביים, מעריצות רבות התאכזבו מהמילים של השיר ופרסמו הודעות זועמות ברשתות החברתיות אך מנגדן עמדו מעריצות שדווקא אהבו את השינוי המרענן שמזכיר את סגנון המוזיקה של הזמרת קייטי פרי.

אנחנו בטוחים שהשיר הולך להיות להיט בכל העולם ממש בקרוב וכל מה שנותר לנו  זה לחכות לאלבום המלא של דמי שיוצא בסתיו הקרוב כדי לשפוט את סגנון המוזיקה החדש שלה.

תגיות
תגובות