OMG: ג'סטין ביבר חוזר בקליפ מגניב במיוחד. צילום מסך מיוטיוב

OMG: ג'סטין ביבר חוזר בקליפ מגניב במיוחד

אחרי הפסקה של יותר משנתיים ג'סטין ביבר חוזר לעשות מוזיקה עם הלהיט הקיצי החדש בו הוא מתארח על ידי סקרילקס ודיפלו. אז מה חשבנו על הקליפ לשיר?

 

כשצמד המפיקים, סקרילקס ודיפלו, סיפרו לראשונה על כך שיוציאו אלבום משותף לא היה לאף אחד ספק שאנחנו הולכים לשמוע מהם לא מעט להיטים אך כשהתבשרנו שבשיר הראשון שהצמד מוציא הולך להתארח לא אחר מהזמר המצליח ג'סטין ביבר התרגשנו אפילו יותר!

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

השיר הנקרא "Where Are Ü Now" הוא שיר EDM מצוין המופק היטב, קולו של ביבר והמילים שכתב בעצמו מצליחים להפוך את השיר לטוב יותר ואפילו לרגש. מאז שהשיר יצא הוא הספיק להפוך לאחד מהשירים הכי מושמעים בתחנות הרדיו בעולם בחודש האחרון וגם כמובן שבישראל.

על הקליפ סיפרו סקרילקס, דיפלו וג'סטין ברשתות החברתיות בימים האחרונים וכשסוף סוף יצא הפך להיות הטרנד הגדול ביותר בעולם בטוויטר בעזרת מאות אלפי ציוצים על הקליפ. במהלך כל הקליפ מככב ג'סטין שברקע ציורים שציירו המעריצים של סקרילקס ודיפלו, בקליפ אפשר לראות מאות ציורים עוברים במהירות בינהם גם ציור של ג'סטין קורא בתורה.

הקליפ הוא אחד מקליפים הטובים והמיוחדים ביותר שיצאו בזמן האחרון והוא מציג לא רק  את הכישרון של ג'סטין, סקרילקס ודיפלו אלא גם של המעריצים שלהם.

 

 
תגובות