ביקורת: אלבום חדש וצבעוני לזד!. טאמבלר

ביקורת: אלבום חדש וצבעוני לזד!

שלוש שנים לאחר שהוציא את אלבום הבכורה שלו המוזיקאי זד חוזר עם אלבום חדש הנקרא "True Colors" בו הוא מנסה לבסס את מעמדו בתעשיית המוזיקה באופן רשמי עם אורחים גדולים כמו להקת אקוסמית', טרוי סיוון ובת הזוג שלו והזמרת סלינה גומז. האם הוא הצליח? כל התשובות בכתבה המלאה

זד שמוכר בעיקר בעקבות הלהיטים "Clarity", "Spectrum" ו"Stay the night" מתוך אלבום הבכורה שלו בו הוא מארח מספר זמרים כמו היילי ווילאמס, הסולנית של להקת פארמור עוד לא הצליח להוכיח את מעמדו בתעשיית המוזיקה בתור יותר מעוד די-ג'יי מצליח ובאלבום החדש מטרתו המרכזית היא להוכיח לעולם שהוא אכן הרבה יותר מזה.

 

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

את האלבום המצופה פותח השיר "Addicted to a Memory" בו זד מארח את להקת הבנות האמריקאית, בהארי. השיר משלב מוזיקת אלקטרו ואינדי-פופ באופן מעולה ומצליח גם לרגש בעזרת המילים שכתב זד בעצמו אך ככל שהשיר מתארך ומוזיקת האינדי-פופ נעלמת ומשאירה את מוזיקת האלקטרו לבד השיר מאבד את משמעתו מה שגורם לשיר הראשון להיות אכזבה.

 

את השיר הראשון ממשיך הלהיט הענק של זד הנקרא "I Want You to Know" בו הוא מארח את בת הזוג שלו, השחקנית והזמרת סלינה גומז. השיר שהפך להיות אחד מהשירים הנמכרים ביותר בחודשים האחרונים הוא שיר אלקטרו-פופ מצוין במיוחד בגלל שהקול של סלינה משתלב באופן מעולה עם ההפקה של זד.

 

השיר הבא הוא הסינגל השני שיצא מתוך האלבום שנקרא "Beautiful Now" בו זד מארח את הזמר ג'ון בילון, השיר שמופק היטב משלב את הקול המיוחד של ג'ון עם מוזיקת האלקטרו של זד באופן מושלם יוצר להיט פופ מצוין לקיץ הקרוב.

 

בשיר "Transmission" זד מארח את הרפאר לוגי'ק ואת להקת הרוק X Ambassadors ומצליח לשלב שלושה סגנונות מוזיקה שונים בשיר אחד- ראפ, רוק ואלקטרו-פופ באופן מושלם מה שגורם לשיר להיות אחד מהשירים הטובים ביותר באלבום, ולהיט וודאי.

 

השירים "Done with Love" ו"True Colors" שהוא שיר הנושא של האלבום מצליחים להביא את הקולות המדהימים של הזמרים העולים ג'ייקוב לוטרל וטים ג'יימס ולשלב אותם עם המילים שכתב זד ולרגש אותנו, דבר שבקושי קורה במוזיקת האלקטרו-פופ שבו זד מתמחה, זד סיפר בראיון שבשיר "True Colors" הוא השתמש אך ורק בכלי נגינה קלאסיים שהוא יודע לנגן בעצמו.

 

את הקו הזה זד ממשיך עם השירים המדהימים "Straight Into the Fire" ו"Daisy"  בהם הוא מארח את הזמרת ג'וליה מייקאלס, בשניהם הוא כתב על האהבות הנכזבות שלו והצליח לרגש אותנו בעזרת שני שירי באלדות המשלבות מוזיקת אלקטרו פופ.

 

בשיר הבא הנקרא "Papercut" זד מארח את לא אחר מאחד מהזמרים המבטיחים של השנה האחרונה, כוכב הרשת טרוי סיוון. כשהתגלה שזד מארח את לא אחר מטרוי סיוון בשיר הזה שלו מאות אלפי המעריצות של טרוי זינקו לקנות את השיר והפכו אותו לאחד מהשירים הנמכרים ביותר בעולם בחודש האחרון, השיר הוא להיט אלקטרו פופ מעולה ומרגש שנכתב על ידי זד ובוצע על ידי טרוי בהגשה מרגשת ומעולה, אין ספק שהשיר הזה הוא אחד מהשירים הטובים והמרגשים ביותר באלבום.

 

בשיר הבא הנקרא "Bumble Bee" זד מארח את ההרכב המוסיקלי בוטנק ומביא שיר אלקטרוני מצוין עם הפקה מדהימה ששוב מוכיחה שזד מאוד טוב במה שהוא עושה.

את האלבום מסיים השיר "Illusion" בו זד מארח את להקת אקוסמית' המוכרים במיוחד בעקבות הלהיט שלהם "Cool Kids" ומשלב שוב הפעם את מוזיקת האלקטרו עם מוזיקת האינדי-פופ, הפעם אפילו בצורה טובה יותר שמצליחה להביא שיר פופ מצוין.

 

בעיני רבים זד הוא סתם עוד די-ג'י שמנסה להכניס עוד כמה להיטים אל הפלייליסט שלנו אך באלבום הזה הוא מוכיח שהוא הרבה יותר מזה, בעזרת כתיבה מרגשת של כל אחד מהשירים באלבום, ליהוק של זמרים גדולים יותר וגדולים פחות שיתארחו באלבום שלו והפקה מדהימה הוא מצליח לגרום לנו להתאהב בו אפילו יותר.

זד הצליח להכניס לאלבום הזה כל כך הרבה סגנונות ולשלב בינהם באופן מושלם, דבר שלא הרבה מוזיקאים מצליחים לעשות מה שגורם לאלבום הזה לבסס את מעמדו של זד כמוזיקאי גדול ולהוכיח לנו שזד כאן כדי להישאר!

ציון בסולם פרוגי: ★★★★

 

תגובות