האזינו: 5 השירים שחייבים לשמוע לפני ההופעה של כריס בראון  . צילום מסך מיוטיוב

האזינו: 5 השירים שחייבים לשמוע לפני ההופעה של כריס בראון

הבאד בוי של עולם המוזיקה מגיע אלינו לארץ הקודש ואנחנו כאן כדי להכין אתכם עם חמשת השירים שאתם חייבים לשמוע לפני המופע

רגע לפני ההופעה של אחד מהזמרים המצליחים ביותר בעולם, כריס בראון בראשון לציון הכנו לכם רשימה של השירים שאתם חייבים לשמוע לפני שאתם מגיעים להופעה, מוכנים?

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

נתחיל מהשיר שכבש את המצעדים בקיץ 2013, "Fine China", מעבר לסגנון הריקוד של כריס בקליפ לשיר שמזכיר את סגנון הריקוד של מייקל ג'קסון כריס הפתיע והדהים את כולם בעזרת היכולות הווקאליות המדהימות שלו והפך את השיר לאחד מהשירים הנמכרים ביותר לשנת 2013.

 

אנחנו ממשיכים את הרשימה עם השילוב המוצלח של ניקי מינאז' וכריס בראון בלהיט המשותף שלהם הנקרא "Love More" בו שניהם מביאים סגנונות שונים ומשלבים אותם באופן מושלם מה שגורם לנו להתאהב בהם אפילו יותר.

שיתוף הפעולה עם ניקי מינאז'
 

השיר השלישי ברשימה שלנו הוא עוד שיתוף פעולה של בראון, הפעם עם הרפאר המצליח טייגה, השניים כבשו אותנו עם הלהיט הענק "Ayo" המדבק שאי אפשר להפסיק לזמזם!

 

ועכשיו אנחנו חוזרים לשנת 2012 אחת מהשנים הלוהטות ביותר של כריס בראון, בין הפרידות והחזרות של בראון והזמרת ריהאנה כריס מצא לעצמו זמן להוציא את אחד מהשירים הכי מדוברים שלו הנקרא "Turn Up The Music" שהפך ללהיט ענקי והוא אחד מהשירים המקפיצים ביותר שלו. 

אחד מהלהיטים המקפיצים ביותר של בראון
 

השיר האחרון ברשימה הוא הלהיט הגדול ביותר שהוציא כריס הנקרא "Loyal" בו הוא מארח את הרפארים ליל ויין וטייגה, השיר הפך לאחד מהשירים הנמכרים ביותר לשנת 2014 והגיע ליותר מ-300 מיליון צפיות ביוטיוב ואין ספק שיש לו מקום מכובד ברשימה הזאת.

הלהיט הגדול ביותר של בראון
 

תגובות