"זה הערב של החיים שלי!": מגיאור בהופעת בכורה. צילום: אור גפן

"זה הערב של החיים שלי!": מגיאור בהופעת בכורה

מגיאור, כוכבת הסדרה פושרז השיקה את האלבום שלה במופע בכורה מלא באנרגיות, כיף ובעיקר מוזיקה טובה. אז מה בדיוק הלך שם?

יום רביעי, תשע בערב, בית היוצר, מגיאור כוכבת הסדרה "פושרז", לבושה בשמלה שלבשה קייטי פרי בשנה שעברה, השיקה את אלבום הבכורה שלה בהופעת בכורה מלאה בהתרגשות וכיף.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

אז אחרי כל ההכנות וכל ההתרגשות מגיאור עלתה לבמה ופתחה את המופע אל מול קהל מפרגן שקיבל אותה מחיאות כפיים. המופע נפתח עם הסינגל הראשון שלה "סיבוב ראשון" שהצליח להכניס את הקהל לאווירה של הופעה. אחר כך מגיאור סיפרה על ההתרגשות הרבה שלה ומשם המשיכה בקאבר לשיר אהוב של אלי גולדין "burn" שהקפיץ את הקהל. מיד לאחר מכן היא שרה את השיר החדש שהוציאה ממש בשבוע שעבר "ערב בנות".

 

לאחר מכן קפצה מקצב מהיר וקיצבי לקצב איטי יותר וחזרה למקורות, שרה שיר בצרפתית והקדישה אותו לסבתא שלה. ואז במעבר חד חזרה להקפיץ את הקהל עם הקאבר "תרימי את הבס", שגרם לקהל לשמוח במיוחד ולשיר יחד איתה את השיר.

 

המופע המשיך, ומגיאור הזמינה את להקת הבנים האוהבה "בויבנד" ששרו איתה קאבר לשיר המצליח "נעים עכשיו" של עילי בוטנר וילדי החוץ. אחרי שסיימו לשיר את הקאבר המצוין, עם שילוב קולבות יוצא דופן, מגיאור ירדה מהבמה והשאירה את הלהקה לבד והם שרו את השיר החדש שלהם עד הזריחה.

© צילום: אור גפן

אחרי שהלהקה אמרה יפה שלום וירדה מהבמה, מגיאור חזרה לבושה בשמלה לבנה מהממת, ושרה עוד קאבר והפעם לשיר האהוב של ביונסה "crazy in love" שהתחיל בצורה איטית ונמשך בצורה קיצבית שהקפיצה את הקהל. ואחרי זה ישר בלי דיבורים עברה לבלדה אהובה שלה "אתה אומר". היא המשיכה עם השיר שלה "פאזל" ואז הזמינה את אמא שלה לבמה והקדישה לה את השיר "אמא" של משה פרץ. אחרי השיר המרגש הזה מגיאור שרה קאבר לשיר "let it go" של הסרט פרוזן, בצורה המדהימה. 

 

ואז הגיע סוף המופע והיא סגרה אותו עם עוד ביצוע של השיר החדש שלה "ערב בנות" שהקפיץ את הקהל וסגר את המופע בצורה הכי טובה שאפשר.

 

לפני המופע תפסנו את מגיאור לשיחה ושאלנו אותה על העבודה על המופע

מופע בכורה, מתרגשת?
"מאוד מאוד מתרגשת, ברמות"

איך היה כל התהליך של העבודה על הערב הזה ועל האלבום בכלל?
"קודם כל התהליך הוא מאוד מאוד כייפי ולא פשוט להרים מופע כזה, אנחנו עובדים בערך כבר חמישה חודשים על כל ההפקה של המופע הזה עם כל המפיקים, עם אמא שלי שהיא הפיקה את הערב הזה בעבודה לא קלה וכמובן שיש לי את הנגנים המדהימים שלי, יש פה הרבה אנשים סביבי שאני אוהבת אותם וכיף לי שהם לצידי."

© צילום: רן יחזקאל

מי הכי תמך בך בכל הדרך הזו?
"אמא שלי ואבא שלי. ההורים שלי תמכו בי לארוך כל הדרך, אם זה בשיחות ואם זה בכל דבר אפשרי, אמונה במוזיקה שלי ובכל דבר שאני עושה וזה מאוד מאוד מרגש. זה הערב של החיים שלי זה הערב שחיכיתי לו כל החיים, חלמתי על זה, ועכשיו אני עושה את זה."

© צילום: אור גפן

היו קשיים בדרך?
"תמיד יש קשיים, כשאת עושה מוזיקה תמיד תהיה ביקורת לכאן או לכאן יש הדרנים שיאהבו ויש הדרנים שלא יאהבו, יש קהל שיאהב ויש קהל שלא יאהב, אבל זה בסדר וזה מקובל תמיד יש ביקורת בדברים האלה וצריך ללמוד לקחת הכל בפרופורציה, אני מאמינה במי שאני ובמוזיקה שלי וכיף לי וזה הכי חשוב."

יש איזה שיר באלום שאת הכי מתחברת אליו?
"אני מאוד אוהבת את השיר "אתה אומר" זה הבלדה הראשונה שיצאה לי, היא מביאה פן שונה ממני, היא פחות פופית-קופצנית היא יותר מרגשת ועמוקה. וזה כיף שיש לי את היכולת הווקאלית וגם הרגשית לעשות גם דברים כאלה ולא רק פאן ודברים קצביים."

© צילום: אור גפן

האלבום מוקדש למישהו?
"כמו שאתם יודעים אלבום עדיין לא יצא, הוא בשלבים אחרונים של עבודה. אני מקדישה אותו בעיקר לעצמי ולמשפחה שלי על כל הדרך הזו שבאמת אני עוברת מאז גיל צעיר שתמיד ידעתי שאני זמרת ושאני הופיע על במות ועכשיו זה מה שאני עושה, אני הולכת ומטפסת לאט לאט בסולם, וזה לא באלי ביום בהיר אחד אני עובדת קשה בשביל זה, יום ולילה, אני מעריכה את כל מי שבא היום זה לא מובן מאליו."

עשית את הקאבר "תרימי את הבס" והוא זכה להצלחה רבה, מה את יותר אוהבת לעשות, קאברים או שירים שלך?
"אני אוהבת לעשות קאברים, גם היום במופע אני עושה קאברים, זה משהו שאני אוהבת אבל כמובן שאני זמרת ואני אומן והכי כיף לי זה לעשות דברים משל עצמי ושירים שהם שלי ולא של מישהו אחר."

© צילום: אור גפן

 

תגיות
תגובות