OMG: חמשת הקאבריסטים שאתם חייבים להכיר!. צילום מסך מיוטיוב

OMG: חמשת הקאבריסטים שאתם חייבים להכיר!

לכולנו כבר ידוע שמלעלות סרטונים ליוטיוב אפשר לעשות קריירה. אז בחרנו לכם את חמשת הקאבריסטים שאתם חייבים להכיר. אילו מהם כבר בסיבוב הופעות? מי מהן מככבת בסרט? ומי הופיע ברחוב לפני שחימם את R5? כל הפרטים המלאים בכתבה הבאה

אין ספק שיוטיוב הפך לאתר לגילוי כישרונות צעירים, או כישרונות בכלל. בעזרת העלאת סרטוני שירה ליוטיוב להקות וזמרים רבים התפרסמו, כמו לדוגמא ג'סטין ביבר, אוסטין מאהון ודה ואמפס. בדרך כלל הם מעלים גרסאות קאבר או עיבודים ולפעמים גם מוזיקה מקורית. יש אינספור מוזיקאים שמצליחים דרך יוטיוב אז אנחנו בחרנו בשבילכם כמה שהרשימו אותנו במיוחד והולכים להפוך לכוכבים ממש בקרוב!

עוד במדור המוזיקה של פרוגי: 

מייגן ניקול

מייגן ניקול בת ה-21 נולדה בטקסס, ארצות הברית. מגיל קטן ניגנה בפסנתר, וכפי שהיא מספרת, ברגע שהרימה את הגיטרה היא התאהבה, והחלה לכתוב שירים בעצמה.

בשנת 2009, היא העלתה את הסרטון הראשון שלה ליוטיוב ועד היום היא מטפחת את ערוץ היוטיוב שלה עם קאברים עדכניים וגם שירים מקוריים שמלווים בקליפים מושקעים. כל ההשקעה הייתה שווה את זה, כיוון שבקיץ הקרוב יצא סרט בכיכובה בשם "Summer Forever" לצד הזמרת והשחקנית מסרטי הלהיט "קאמפ רוק" ו"סטפ אפ", אליסון סטונר.

מייגן בעלת הקול המדהים הפכה להיות אחת מהקאבריסטיות המצליחות ביותר בעולם עם מיליוני צפיות ומעריצים מכל רחבי העולם, אז אל תופתעו אם תשמעו אותה ממש בקרוב ברדיו.

 

אלכס איונו

אלכס איונו האמריקאי מאריזונה כבר זכה במעל למיליון צפיות ביוטיוב, וגם הוא מעלה קאברים לערוץ שלו לצד שירים מקוריים. אבל לפני ההצלחה הזו, הוא היה מנגן ברחוב. שנה לאחר מכן הוא כבר הופיע עם להקת R5 בסיבוב ההופעות שלהם וגם הספיק לככב בסדרת היוטיוב של ערוץ "Awesomeness TV" לצידה של בת הזוג שלו, היוטיוברית המצליחה מג דינגליס. בנוסף לכך הוא משתף את קהל המעריצים שלו בשירים מקוריים נוספים, וכל זה מכיוון שהוא עובד ממש בימים אלו על אלבום חדש שכנראה יגרום לעוד לא מעט אנשים בכל רחבי העולם להתאהב בו!

 

אבוני דיי

אבוני דיי הייתה אך ורק בת 16 כשהעלתה את הסרטון הראשון שלה ליוטיוב, קאבר ללהיט של ג'ייסון דרולו, "Whatcha Say". כעבור 6 שנים, כבר בת 22, אבוני הלונדונית זוכה למיליוני צפיות ביוטיוב. הקול שלה הוא העניין, היא שרה בצורה נקייה ורגועה, ומושכת אחריה מאות אלפי מעריצים. בשנת 2013 היא זכתה בפרס הזמרת החדשה והמבטיחה של MTV, והיום היא כותבת שירים ומתחזקת את ערוץ היוטיוב שלה בזמן שהיא עובדת על אלבום חדש שלפי מגזין המוזיקה בילבורד הולך להיות אחד מהאלבום היותר מפתיעים של 2015, אז כל מה שנותר לנו זה לחכות.

 

פוסטמודרן ג'וקבוקס

זוהי אולי הלהקה הכי שונה ברשימה, אבל הכי מיוחדת. את ההרכב הזה הקים המוזיקאי סקוט ברדלי. פוסמודרן ג'וקבוקס, או בקיצור PMJ, מעלים מידי שבוע עיבודים לשירי פופ, ישנים או להיטים עכשוויים. הייחודיות של PMJ היא שפע סגנונות המוזיקה שלהם. תוכלו לשמוע גרסת ג'אז לשיר של וואן דיירקשן, שיר של אלי גולדינג בסטייל שנות ה-60 ואפילו את ג'ייסון דרולו בגרסת מוזיקה יהודית, בהחלט שווה לבדוק!

הגרסה של PMJ ללהיט של מייגן טריינור
 

קינה גרניס

קינה גרניס בת ה-29, כבר הקליטה 3 אלבומים, זכתה בפרס MTV לכוכבת האינטרנט הטובה ביותר לשנת 2011, ועכשיו היא נמצאת בסיבוב הופעות בכל רחבי העולם. יש לה מעל מיליון רשומים בערוץ, וקול מדהים וממכר. קינה עדיין ממשיכה ומעלה סרטונים, בהם שירים מקוריים שלה וקאברים עדכניים ובינהם שיתופי פעולה עם קאבריסטים מצליחים אחרים כמו למשל הזמר סאם טסוי ומפיק הקאברים המצליח ביותר ביוטיוב, קורט הוגו שניידר.

אין ספק שהקול המדהים והמיוחד של קינה והכתיבה המרגשת שלה הולכת להפוך אותה ממש בקרוב לזמרת מצליחה ולהכניס אותה היישר למיינסטרים אבל עד אז נוכל לשמוע שוב ושוב את הקאברים המדהימים שלה ואת שלושת האלבומים המקוריים שלה ולהנות מכל רגע!

אחד מהקאברים המצליחים ביותר של קינה
 

 את מי מהקאבריסטים ברשימה אתם הכי אוהבים? ספרו לנו בתגובות!

תגיות
תגובות