הלהיטים מהסרטים שכבשו את הפלייליסט שלנו. צילום מסך מיוטיוב

הלהיטים מהסרטים שכבשו את הפלייליסט שלנו

כבר ידוע שלכל סרט קולנועי מכובד יוצא במקביל פסקול מוזיקה שבו מתארחים אמנים מן השורה הראשונה של תעשיית המוזיקה, אז אילו שירים כבשו אותנו? אנחנו ארגנו לכם רשימה של כמה מהלהיטים הגדולים מהסרטים שאתם הכי אוהבים

בשנים האחרונות כבר יצא לנו לראות סרטים מדהימים וכמובן להתמכר לשירים בהם אז כדי להזכיר לכם עד כמה החיים בסרט יפים, הבאנו לכם רשימה של להיטי הסרטים הגדולים ביותר. רק לפני הכל, אזהרה קטנה – יכול להיות שתרגישו צורך לעשות מרתון של כל הסרטים האלו בלילות הבאים.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי: 

"Happy" מ-"גנוב על המיניונים"

אפשר לפתוח את היום באנרגיות חיוביות בשתי דרכים: להיפגש עם מיניון, או פשוט להאזין לשיר של פארל וויליאמס מהסרט המצליח, "גנוב על המיניונים", השיר זכה להצלחה מסחררת וליווה אותו קליפ עם שחקנים וזמרים מפורסמים כמו למשל השחקנית המצליחה מירנדה קוסגרוב מ"איי-קארלי". בנוסף לגרסא המקוצרת של הקליפ עלה קליפ לשיר שאורכו הוא לא פחות מ-24 שעות, בהן מצולמים אנשים רוקדים ברחבי לוס אנג'לס.

עושה לנו שמח
 

"Let It Go" מ-"לשבור את הקרח"

אחד מלהיטי הסרטים הגדולים, "Let It Go", מהסרט המצויר של דיסני "לשבור את הקרח". בסרט עצמו שרה את השיר השחקנית וזמרת הברודווי לעדינה מנזל, שמדובבת את אלזה. בנוסף לשיר שבסרט, דמי לובאטו הוציאה גרסת פופית יותר לשיר, השיר שמושמע בזמן הקרנת כתוביות הסרט הפך ללהיט ענק והפך לאחד מהשירים הנמכרים ביותר בשנה האחרונה בנוסף השיר זכה לפרס האוסקר לשיר המקורי הטוב ביותר.

 

"Surf Crazy" מ-"חוף מהסרטים"

בכל זאת קיץ, מוזיקה, וסרטים אז אי אפשר להכין רשימה כזו ולהתעלם מהקומדיה המוזיקאלית הקיצית המצליחה "חוף מהסרטים" שלאחרונה חזרה עם סרטה השני. נראה ש"חוף מהסרטים" הוא הסרט המושלם, העלילה מתרחשת על החוף ומספרת על עלילתם של בראדי ומק כאשר הם נקלעים לסרט מוזיקלי וכמובן שבעקבות כך נוצרו להיטים רבים כמו למשל "Surf Crazy".

להיט קיצי
 

"Boom Clup" מ-"אשמת הכוכבים"

הסופר ג'ון גרין הצליח לגרום למאות אלפי אנשים להתרגש בעקבות הספר שלו "אשמת הכוכבים" אז כמובן שבסופו של ספר כל כך טוב הוא יהפוך להיות סרט, ומכאן אנחנו מגיעים לשיר הבא שלנו. אפשר לומר שהלהיט הזה מהפסקול של הסרט היה הפריצה הגדולה של הזמרת העולה, צ'רלי XCX, וגם גרם לסרט להיות שמח יותר.

להיט משמח
 

 "Yellow Flicker Beat" מ-"משחקי הרעב - עורבני חקיין"

אם כבר מדברים על ספרים שהפכו לסרטים אי אפשר שלא להזכיר את "משחקי הרעב". לסרט התווסף פסקול מדהים שערכה הזמרת הניו/זילנדית הצעירה לורד, כמובן שהיא גם שרה את שיר הנושא שהפך ללהיט הנקרא "Yellow Flicker Beat" ואפילו הופיעה איתו בטקס פרסי המוזיקה האמריקאי לשנת 2014, הופעה זו הייתה ההופעה הראשונה שלה בטלוויזיה האמריקאית.

השיר שהביא את לורד לטלוויזיה האמריקאית
 

 "Cups" מ-"פיץ' פרפקט"

ברור לכולנו שהסרט "פיץ' פרפקט" היה הצלחה מסחררת, במיוחד סרט ההמשך שלו. אבל ההצלחה לא נגמרה בסרט, אלא רק גדלה עם הלהיט מפסקול הסרט הראשון ששרה השחקנית והזמרת אנה קנדריק הנקרא "Cups". את הלהיט ליווה לא אחר מאשר הריקוד המפורסם הנקרא "ריקוד הכוסות" שהפך להיות טרנד עולמי וגרם לסרט להצליח באופן שהמפיקים לא ציפו לו.

 

"See You Again" מ-"מהיר ועצבני 7"

את הלהיט "See You Again" שרו וכתבו הראפר וויז קאליפה והזמר האמריקאי העולה צ'רלי פות' לזכרו של השחקן מסדרת הסרטים המצליחה "מהיר ועצבני" פול ווקר שנהרג בתאונת דרכים לפני שנתיים. השיר יצא כחלק מהפסקול של הסרט השביעי והפך במהרה ללהיט שגרם לרבים להתעניין ולראות את הסרט השביעי בסדרת הסרטים המצליחה.

 
תגובות