איתי לוי מפתיע: סינגל ושני קליפים. צילום: תום מרשק

איתי לוי מפתיע: סינגל ושני קליפים

הזמר המוכשר והמצליח, איתי לוי, מוציא סינגל חדש ומרענן ובנוסף מוציא הזמר שני קליפים ללהיטים ישנים ששמענו ממנו בעבר

 

הזמר המוכשר איתי לוי, הוא שם מאוד חזק בארץ בתקופה האחרונה. הוא מביא משהו חדש ומיוחד למוזיקה הישראלית והמזרחית בפרט. הוא מוכשר, מרענן ומצליח לרגש ולנגוע בכל אחד בשיריו, הוא הפך לזמר מן המניין ולאחרונה לא מפסיק להופיע ולעבוד במרץ, רק לפני כשבועיים השתתף הזמר בפסטיבל "יותר" של המתגייסים לצה"ל והצליח להקפיץ את קהל המתגייסים.

עוד במדור מוזיקה בפרוגי:

אחרי אלבום בכורה טוב במיוחד וזכייה בפרסים על שיריו ופריצתו אל חיינו מוציא הבוקר לוי סינגל חדש קייצי, מרענן ומזכיר לנו עד כמה שהוא מוכשר. "חוטים ורמקולים" הוא ללא ספק הלהיט הבא של הקיץ ואנו צופים לו עתיד כמו להיטיו האחרים של הזמר, השיר טוב עם מנגינה מעולה ואנחנו חושבים שזה יעשה את שלו בסינגל ויביא לזמר הצלחה כמו שיריו האחרים, כמו כן השיר נותן לנו טעם של עוד מהאלבום הבא.

בנוסף מוציא הבוקר הזמר שני קליפים ללהיטים גדולים שלו מהאלבום הקודם, "אף אחת אחרת" ו"ילדות של פעם" שירים שזכו להצלחה והפכו את לוי לזמר שהוא היום, השירים העלו אותו לתודעה הציבורית שלנו וכולנו התמכרנו לשירים שלו.  הקליפים טובים ומרגשים כאשר בשני הקליפים הוא מוצג בסיטואציות הקשורות לשיר כאשר בשיר "ילדות של פעם" הוא מגיע למקום ממנו גדל ומעלה את הזכרונות מילדותו באותו המקום הקליפ נראה אמיתי לחלוטין וזה מצליח לגעת לנו בלב. ב"אף אחת אחרת" ניתן לראות את לוי שר בבית עם געגעועים לאהובה שכבר לא איתו ובין לבין ניתן לראות את איתי עם בחורה בקליפ. הקליפים טובים וזה ללא ספק עושה את העבודה כמו שצריך. 
 
הקליפ לשיר "ילדות של פעם"
 
הקליפ לשיר "אף אחת אחרת"
 

לסיכום, איתי הוא מוכשר ודרכו עוד ארוכה, אנחנו בטוחים שנשמע ממנו עוד הרבה.
 
 
תגיות
תגובות