לוהט: קליפ חדש ללהיט של דיסקלוז'ר וסאם סמית'!. צילום מסך מיוטיוב

לוהט: קליפ חדש ללהיט של דיסקלוז'ר וסאם סמית'!

שנתיים לאחר שיצא הלהיט המשותף הראשון "Latch" של המפיקים המצליחים דיסקלוז'ר ואחד מהזמרים המצליחים ביותר בעולם כרגע, סאם סמית' יוצא קליפ לשיר החדש שמאיים לכבוש לנו את הפלייליסט בזמן הקרוב, אז מה חשבנו על הקליפ? כל הפרטים בכתבה

 

אין ספק ששיתוף הפעולה הקודם של סאם ודיסקלוז'ר הנקרא "Latch" הוא אחד מהלהיטים הגדולים ביותר של שנת 2013 אך השאלה האמיתית היא האם הם יצליחו לשחזר את ההצלחה הזו?

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

שנתיים לאחר הצלחתה של אלבומם הקודם דיסקלוז'ר סוף סוף חוזרים עם סינגל ראשון מתוך אלבום חדש ואיך אפשר לפתוח אלבום בלי לארח את הקול מאוחרי ההצלחה המסחררת שלהם, סאם סמית'.

לפני שהשיר הנקרא "Omen" יצא לעולם סאם וחברי דיסקלוז'ר העלו לרשתות החברתיות שלהם עשרות טיזרים שגרמו לעוקבים שלהם להשתגע מרוב ציפיה מה שגרם לכך שכשיצא הקליפ לשיר הוא קיבל מאות אלפי צפיות במספר שעות בלבד והפך להיות אחד מהשירים הנמכרים ביותר באייטיונס ביום האחרון. ההצלחה הזאת כנראה הולכת להיות רק ההתחלה להצלחה המסחררת שהולכת להיות לשיר החדש והמצוין הזה, השיר שלא רק מצליח לרגש אותנו בעזרת הקול המדהים של סאם אלא גם להקפיץ אותנו בגלל ההפקה המדהימה של דיסקלוז'ר מצליח להביא משהו חדש למוזיקה, דבר שרוב המפיקים לא מצליחים לעשות. 

הקליפ עצמו מופק היטב ומבליט את המילים של השיר באופן מושלם, בקליפ נמצא סאם ברחבת הריקודים שכולם מסביבו רוקדים בזוגות אך הוא נמצא לבד. הקליפ נסגר במילים "To be continued" מה שמרמז על כך שבאלבום החדש נשמע את סאם ביותר משיר אחד מה שאומר שאין ספק שאנחנו הולכים להנות גם מהאלבום החדש של דיסקלוז'ר!

תגובות