OMG: איגי אזליה הולכת להתארח באלבום החדש של דמי לובאטו!. צילום: טאמבלר

OMG: איגי אזליה הולכת להתארח באלבום החדש של דמי לובאטו!

עברו כמה חודשים מאז שהשמועות על שיר משותף של זמרת הפופ דמי לובאטו והרפארית איגי אזליה התחילו להגיע לרשתות החברתיות וסוף סוף דמי מדברת על הנושא בראיון, אז האם השמועות היו נכונות? כל הפרטים בכתבה

דמי לובאטו ואיגי אזליה ידועות כחברות טובות כבר לא מעט זמן והחברות הזאת גרמה לכך שדמי הולכת להיות השושבינה של איגי בחתונה המתקרבת שלה עם בן זוגה, הכדורסלן ניק יאנג.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

בעקבות החברות הטובה המתגבשת בין שתי הזמרות המעריצים לא יכלו להישאר אדישים וביקשו ברשתות החברתיות שוב ושוב שישתפו פעולה באחד מהאלבומים שלהן. דמי לאחרונה נשאלה בראיון האם היא הולכת לארח זמרים אחרים באלבומה החדש שעומד לצאת בקרוב והיא סיפרה בפעם הראשונה שממש בימים אלו היא ואיגי עובדות ביחד על שיתוף פעולה חדש שהולך להיות חלק מהאלבום החדש של של דמי!

© צילום: טאמבלר

"אני כל כך מתרגשת להיות אחת מהשושבינות שלה, היא אחת מהחברות הקרובות שלי ואני שמחה שיש לי את הכבוד לארח אותה באלבום שלי", היא סיפרה בראיון לראיין סיקרטס. דמי כידוע הוציאה את הסינגל הראשון מאלבומה החדש לאחרונה הנקרא "Cool For The Summer" שהפך ללהיט בינלואמי שמראה את הצד הקשוח והפרוע שבה שכנראה הולך לאפיין את אלבומה החדש.

הלהיט הפרוע של דמי
 

לפי השמועות האלבום החדש של דמי הולך לצאת רק בסתיו אבל עד אז נוכל להנות מהעובדה שאנחנו הולכים לשמוע להיט משותף של דמי ואיגי ממש בעוד כמה בחודשים, מתרגשים?

מבלות יחד
מבלות יחד © צילום: טאמבלר
תגובות