טיילור סוויפט מספרת מדוע כעסה על אפל. צילום: טאמבלר

טיילור סוויפט מספרת מדוע כעסה על אפל

טיילור סוויפט מספקת לאחרונה לא מעט שערוריות. לאחר שניצחה במאבקה מול חברת הענק - אפל היא מספרת מתי כתבה את המכתב ומי ראה אותו ראשון

כפי שידווחנו, לפני כחודש שלחה הזמרת טיילור סוויפט לחברת "אפל" מכתב פתוח בו היא מציגה את הבעיה שלה עם שירות המוזיקה שמציעה אפל למשתמשים שלה ובו בשלושת החודשים הראשונים של ניסיון בהם אפל לא תשלם לאומנים. 

עוד במדור המוזיקה של פרוגי: 

במכתב טיילור אמרה שהיא לא מחבבת את כל הרעיון הזה כי יש אומנים צעירים שלא יקבלו כסף על הצלחת השירים שלהם בחודשים הראשונים וכי היא חושבת שזה לא מכבד ואף ציינה במכתב כי "אנחנו לא מבקשים מכם אייפונים בחינם, אז בבקשה אל תמכרו את השירים שלנו בחינם".

© צילום: טאמבלר

בריאיון למגזין בחו"ל טיילור מספרת שאת המכתב היא כתבה ב-4 לפנות בוקר והראתה אותו רק לאימא שלה. טיילור סיפרה כי "אפל התייחסו אליי כאל קול קהילה יצירתי שאכפת להם ממנו." טיילור הסירה את כל האלבום שלה "1989" מהאתר השוודי "spotify", האלבום שמכר יותר מאלף עותקים בשבוע הראשון. טיילור אמרה שהיא לא מוכנה לתרום ממפעל חייה לניסוי של האתר, ושזה לא פייר כלפי הסופרים, המפיקים, והיוצרים של המוזיקה. 

היא סיפרה כי "לפעמים אני קמה באמצע הלילה, אני כותבת שיר ואני לא יכולה לחזור לישון עד שאסיים לכתוב את השיר. ככה קרה לי עם המכתב." סוף טוב, הכל טוב וכפי שכבר דיווחנו בעבר העניין טופל ומנכ"ל אפל התנצל ושילם לאומנים.

© צילום: טאמבלר

אם כבר ויכוחים של טיילור אז עד הסוף, כזכור לכם טיילור וקניה ווסט הם לא החברים הכי טובים, מאז שקניה עלה על בימת ה-MTV בזמן שטיילור זכתה בפרס האומנית הטובה, ואמר שלדעתו ביונסה הייתה צריכה לזכות במקומה. היום נודע כי החבר המשותף של השניים הראפר ג'יי זי  שהוא גם בעלה של ביונסה, אמר כי השניים פותחים דף חדש ושוכחים מהעבר.

 

תגובות