חוגגים את הקיץ עם גדג': נדב גדג' בשיר חדש. צילום מסך מיוטיוב

חוגגים את הקיץ עם גדג': נדב גדג' בשיר חדש

ילד הזהב של כולנו, נדב גדג', שהפתיע את בני הנוער ועלה לבמה בקוקה קולה סמאר לאב, מוציא היום את השיר והקליפ. מה חשבנו?

 

אחרי שחייו השתנו מקצה לקצה כשזכה במקום הראש בתוכנית הריאלטי אהובה "הכוכב הבא" נדב גדג', הגולדן בוי שייצג אותנו באירווזיון וזכה במקום התשיעי והמכובד, מוציא את השיר החדש שצילם בהפתעה בקוקוה קולה סמאר לאב.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

"הקוקה קולה סמאר לאב" הוא אחד המתחמים השווים שיש לבני נוער במהלך חופשת הקיץ. השנה במהלך הפעילות של הפרויקט, נדב גדג' הפתיע את הקהל וצילם קליפ לשיר החדש שלו. הקליפ צולם במצלמת "גו פרו" וגרר אחריו התרגשות גבוהה מצד בני הנוער ששהו במקום. 

© צילום מסך מיוטיוב

הקליפ שצולם במצלמת הגו פרו בהפתעה מוחלטת לקהל ללא ספק הצליח להעביר את ההרגשה של הטירוף והכיף שהייתה באותו הזמן בקהל. השיר החדש נקרא "summer together" והוא ההמנון הקיץ החדש של "קוקה קולה". השיר הוא שיר עם מנגינה קיצבית שמתאימה בדיוק לקיץ וללא ספק מצליחה לגרום לנו לרצות לקום ולרקוד.

© צילום מסך מיוטיוב

השיר והקליפ מצליחים להשתלב ביחד, ההתרגשות והטירוף שהיה בקהל מתאים בדיוק למנגינת השיר ולמילים שאומרות לנו שהכי כיף זה לקום, לרקוד ולבלות את הקיץ ביחד, עם חברים ומשפחה והכי חשוב לנצל כל רגע קטן. אנחנו אהבנו את השיר ואת הקליפ במיוחד שללא ספק מעבירים לנו את כל ההרגשה והכיף של הקיץ שמאוד קרוב להסתיים.  

© צילום מסך מיוטיוב
תגיות
תגובות