כל הפרטים על האלבום החדש של ג'סטין ביבר. צילום: טאמבלר

כל הפרטים על האלבום החדש של ג'סטין ביבר

אמנם הסינגל הראשון מהאלבום החדש של ג'סטין ביבר "What Do You Mean" יוצא ממש בעוד כמה ימים, אבל נראה כאילו שנאלץ לחכות עוד שלושה חודשים ארוכים עד שנקבל לידינו את האלבום החדש במלואו

מאז שג'סטין פרסם את תאריך יציאת הסינגל, רק חיכינו לשמוע ממנו עוד, ונראה כי היום אליו אנחנו מחכים עומד להגיע ובקרוב! הוא שחרר את ההודעה שתאריך הפרסום של אלבומו החדש הוא לא אחר מיום שישי ה- 13, שיוצא בחודש נובמבר. אבל אין מה לדאוג, ג'סטין לא מאמין באמונות טפלות.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

עדיין אין הודעה רשמית שמאשרת את התאריך אז התאריך לא לגמרי ודאי, אבל זה לגמרי נשמע טוב, יש תקווה. לפני כשבועיים ג'סטין השמיע את הסינגל הראשון מהאלבום ברדיו וסיפר כי "עבדתי עליו המון באולפן, רק כדי שייצא סאונד יציב ועקבי, סאונד מגובש" ובנוסף הוא תיאר את השיר כעל-זמני וסיפר כי השיר מדבר על חוסר ההבנה שלו את בנות המין השני: "בנות הן מאוד הפכפכות, הן אומרות משהו ומתכוונות למשהו אחר, ועל כך מדובר בשיר שנקרא 'מה את מתכוונת?'"

בינתיים, עוד לפני השחרור הרשמי של הקליפ, הוא כבר מדורג מקום רביעי בלהיטים החמים בטוויטר וברדיו, מה שנותן המון תקווה לגבי המשך העבודה שלו באלבום החדש.

תגובות