"שיר ממכר בעל מילים קליטות": טור שבועי. צילום: רמי זרנגר

"שיר ממכר בעל מילים קליטות": טור שבועי

אורן טוב, כתבת המוזיקה שלנו בטור שבועי שמסכם במיוחד בשבילכם את השירים והסינגלים הכי שווים שיצאו השבוע, כדי שתוכלו להישאר מעודכנים בלי לפספס שירים טובים שיצאו בשבוע האחרון

שוב כמו בכל שבוע, אנחנו פה עם הטור השבועי שסכם במיוחד עבורכם את השירים הטובים שיצאו השבוע ושאתם ממש אבל ממש לא יכולים לפספס. אז איזה סינגלים הכי אהבנו השבוע?

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

"ילדים של המחר" - בויבנד

להקת הבנים הכי מצליחה בישראל, להקת "בויבנד", שפרצה לחיינו והפכה אותם לשמחים ממש לא מתכוונת לנוח על זרי הדפנה וממשיכה בעבודה הקשה. אחרי ששנה שעברה עשתה סיבוב הופעות בכל הקניונים בארץ גם השנה הלהקה ממשיכה בהרגל וממש בימים אלה היא נמצאת בשיאו של סיבוב ההופעות.

השבוע, הלהקה האהובה הוציאה סינגל נוסף. הסינגל החדש "ילדים של המחר", שיר קצבי עם מוזיקה טובה שעושה לנו טוב באוזן ובמיוחד מעלה לנו חיוך על הפנים. השיר מדבר על זה שיש תקווה בדור העתיד ב"ילדים של המחר", המילים משתלבות עם המנגינה שמשלבת מנגינה קצבית עם חלקים של מנגינה איטית ושקטה מה שיוצר שיר חדש שהולך לכבוש את כולנו בזמן הקרוב.

 

"מה איתנו" - אלון פרץ

לפני כשנתיים וחצי אלון פרץ התחיל את הקריירה המוזיקאלית שלו והוציא את הסינגל הראשון שלו, שזכה להצלחה. היום אחרי שהפיק ועבד בתוכניות ריאלטי הוא חוזר לכותרות ומוציא שיר חדש. בזמן הזה שהיה מאחורי הקלעים הוא עבד על המוזיקה שלו ואפילו הפיק כמה שירים ליוצא הריאלטי אחי נתן מ"האח הגדול". 

השיר החדש נקרא "מה איתנו", שיר עם מנגינת גיטרות נעימה שלאט לאט חודרת אלינו ומעלה לנו חיוך על הפנים. הקול המדהים והמרגש של פרץ ללא ספק מצליח להשתלב בצורה מצויינת עם המנגינה שבמהלך השיר הופכת להיות קיצבית יותר עם נגיעות של תופים שמוסיפים לשיר גוונים מיוחדים.

 

"אל תוותר" - הילי ילון

את השם הילי ילון כולנו מכירים כשחקנית מסדרת הנוער המצליחה "השמינייה" ורובנו בכלל לא ידענו שמאחורי התפקיד של איה עומדת זמרת מדהימה. כבר יותר מחמש שנים מאז שיצא אלבום הסולו הראשון שלה והיום היא עובדת בלי הפסקה על האלבום השני שצפוי לצאת בשנה הקרובה.

הסינגל שילון הוציאה השבוע הוא הסינגל הראשון מתוך האלבום השני, הוא נקרא "אל תוותר". את השיר החדש כתבה ילון בעצמה על סיטואציות בחיים שלה. השיר הוא שיר איטי מאוד שבו ילון שרה בצורה נקייה וצלולה עם מנעד קול שמיוחד רק לה. השיר החדש מאוד נעים לאוזן ונותן לנו תחושה של שלווה ורוגע. 

 

"שיכורים מאהבה" - עדן בן זקן

מלכת השושנים של המוזיקה המזרחית, עדן בן זקן, שפרצה לחיינו בתוכנית הריאלטי "אקס פטור", היא אחת הזמרות החמות היום בתעשיית המוזיקה הישראלית. זקן שממש לא מזמן הוציאה את השיר שכבש את כולנו "מלכת השושנים" וזכה למיליוני צפיות ביוטיוב וכמובן להמון אהבה מאיתנו.

השבוע היא הוציאה סינגל שלישי מתוך האלבום שהיא עובדת עליו בימים אלה ממש. השיר בחדש נקרא "שיכורים מאהבה", שיר קצבי וכייפי עם מנגינה מקפיצה שללא ספק מצליחה לשמח אותנו וגורמת לנו לרצות לקום ולרקוד. אנחנו אהבנו את השיר החדש וכבר לא יכולים לחכות לשאר האלבום. 

 

"הייתי בורח" - אבישי רוזן

סביר להניח שאת השם אבישי רוזן כבר הספקתם לשמוע, ואם לא אז כנראה שאתם לא בדיוק מתעדכנים בתעשיית המוזיקה. אבישי רוזן הוא רק בן 16 וכבר הספיק לצבור ניסיון אין סופי פלוס אלבום בכורה שכבר יצא.

רוזן שהוציא לא מזמן סינגל שני מתוך האלבום השני שעליו הוא עובד ללא הפסקה בימים אלה. "הייתי בורח", שיר נחמד מאוד וממכר בעל מילים קליטות ומנגינה שמשתלבת בדיוק עם הקול המהמם של רוזן. השבוע הוא הוציא קליפ יחיד במינו לשיר, קליפ אינסטרגם מיוחד שמוסיף ומראה את ההשקעה של רוזן בקריירה שלו. קליפ אינסטרגם מגניב שמספר את כל הסיפור דרך האינסטרגם.

 

 

תגובות