דו קרב: זאיין מאליק VS קלווין האריס. צילום: טאמבלר

דו קרב: זאיין מאליק VS קלווין האריס

חבר להקת וואן דיירקשן לשעבר זאיין מאליק לא מפסיק להיכנס לכותרות והפעם עם ריב חדש עם אחד מהמפיקים הגדולים ביותר כרגע, קלווין האריס שהרעיד את הרשתות החברתיות. איך מיילי סיירוס וטיילור סוויפט קשורות לריב המדובר? כל הפרטים בכתבה

לאחר שעזב את להקת הבנים וואן דיירקשן ועזב את ארסותו פרי אדוארדס מלהקת הבנות ליטל מיקסזאיין מאליק חוזר שוב לכותרות והפעם עם עוד ריב מתקושר שמרעיד את הרשתות החברתיות.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

לפני מספר ימים זאיין פרסם בטוויטר שלו תמונה של הזמרות המצליחות טיילור סוויפט ומיילי סיירוס, בתמונה כתוב את הדעות המנוגדות של שתי הזמרות לגבי האם השירים שלהן צריכים לעלות כסף דרך האייטיונס בו מיילי אמרה שהיא כבר הרוויחה את הכסף שלה ושהיא חושבת שלמכור את השירים שלה בחינם זה הדבר הנכון לעשות.

זאיין שעמד לצד הדעה של מיילי קיבל ציוצים זועמים מהמפיק והבן זוג של טיילור סוויפט, קלווין האריס שטוען שיש לא מעט מפיקים, כותבים וזמרים שהכסף שהם מרוויחים מהשירים האלו זה הכסף היחידי שהם מרוויחים התעצבן על דעתו של זאיין והחליט לצאת נגדו.

 הריב שנמשך בטוויטר במשך כמה שעות בין השניים הופסק לאחר שקלווין התנצל וסיפר שהוא לא מדבר על זאיין באופן אישי אלא על הסיטואציה באופן כללי וסגר את הריב בכך שאמר לזאיין שיש לו קול טוב.

חבר להקת וואן דיירקשן לואי טומלינסון לא נשאר חייב גם הוא ותפס צד בריב. אך הוא תפס דווקא את הצד של קלווין באופן מפתיע בריב וצייץ את אחד מהציוצים של קלווין מחדש מה שגרם למעריצות של הלהקה להשתגע ולהגיע למסקנה שאולי הייתה עוד סיבה מאוחרי העזיבה המפתיעה של זאיין.

השיר החדש של קלווין האריס
 
תגובות