צפו: מה גרם לפרי אדוארדס להישבר על הבמה?. צילום מסך מהסרטון

צפו: מה גרם לפרי אדוארדס להישבר על הבמה?

חברת להקת הבנות המצליחה ליטל מיקס, פרי אדוארדס, עלתה על הבמה לכבוד חגיגות 4 שנים ללהקה אך כשהתחילה לשיר נשברה והתחילה לפרוץ בבכי. אז מה באמת קרה לה? כל הפרטים בכתבה

אחת מהלהקות המצליחות ביותר בעולם כרגע, ליטל מיקס, חגגו השבוע 4 שנים מאז שהתחילו את הקריירה שלהם בתוכניות הכישרונות "אקס פקטור" בבריטניה והחליטו לפנק את המעריצים המושבעים של הלהקה ולערוך הופעה מפתיעה בשבילם אך זאת לא הייתה ההפתעה היחידה באותו הערב.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

במהלך הערב המדובר הוקרן סרטון שהצליח להפתיע גם את חברות הלהקה בו החברים בתעשייה והמשפחות של חברות הלהקה איחלו מזל טוב על 4 שנים. במהלך הסרטון היה אפשר לראות את הזמרות ג'סי ג'יי, קלי רולנד וטולסיה ויוצר האקס פקטור והמנהל האישי של הבנות, סיימון קוואל.

הסרטון המפתיע
 

אך הסרטון המדובר הוא לא הדבר המרגש היחידי שקרה לבנות כי במהלך הערב כששרו את אחד מהלהיטים שלהם הנקרא "The End" המדבר על פרידות נשברה פרי אדוארדס על הבמה והחלה לפרוץ בבכי, חברות הלהקה האחרות הפסיקו לשיר גם הן וחיבקו את פרי בזמן שהרגיעו את הקהל שהחל לצעוק כדי להרים את מצב הרוח של פרי אך חברות הלהקה אמרו להם שמדובר בלחץ לאחר יום קשה והכל בסדר.

אך לפי השמועות זה היה יותר מסתם לחץ אלא רגשות שהתפרצו לאחר הפרידה המפתיעה בין פרי לזמר המצליח וחבר להקת וואן דיירקשן לשעבר,זאיין מאליק, שהחליטו לבטל את החתונה המתוכננת ולהפריד כוחות, השמועות גברו אפילו יותר כשעלה הסרטון של ההופעה לרשתות החברתיות וגילו שפרי התחילה לבכות כששרה את השורה "ואף אחד לא יכול לאהוב אותך כמו שאני יכולתי" בשיר.

 

 

 

תגובות