אף אחד לא יוריד אותם למטה: וואן דיירקשן בקליפ חדש!. צילום: טאמבלר

אף אחד לא יוריד אותם למטה: וואן דיירקשן בקליפ חדש!

הרבה עבר על להקת הבנים המצליחה וואן דיירקשן השנה אך כל זה לא מנע מהם להוציא קליפ מדהים ומילולי למדי לסינגל החדש שלהם "Drag Me Down", שצולם בשיתוף עם לא אחרת מאשר סוכנות החלל האמריקאית נאס"א. אז מי כאן רוצה לראות את הבנים טסים לחלל? צפו בקליפ

 

מאחורי להקת הבנים וואן דיירקשן עומדים כבר 4 אלבומים שוברי שיאים ו/5 שנים של עבודה מבלי להפסיק לרגע. עם כל התהילה וההצלחה הבינלאומית, עברה על הבנים שנה לא פשוטה, במיוחד לאחר שזאיין מאליק, חבר הלהקה, פרש. אבל בוקר אחד מיליוני המעריצים ברחבי העולם התעוררו וגילו שסתם ככה, בלי התראה קודמת, הלהקה שחררה את הסינגל החדש שלהם, והראשון בלי מאליק, "Drag Me Down".

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

אתמול בלילה שוחרר הקליפ לסינגל המדובר, בו מצולמים חברי הלהקה משוטטים להם ברחבי סוכנות החלל האמריקאית נאס"א. בסופו נראים חברי הלהקה טסים בחלל, כשצוות נאס"א מעודד אותם מחדר הבקרה.

© צילום: טאמבלר

כמובן שמעריצי הלהקה הגיבו בהתאם וכבר יצרו טרנד בינלאומי בטוויטר כדי לקדם את הקליפ, שבוים ע"י גייב ובנג'מין טורנר, אותם הבימאים של הקליפ של "Steal My Girl" והמטרה המרכזית של המעריצות היא לגרום לקליפ הזה לשבור את שיאי הצפיות בVevo ונראה שהם בכיוון הנכון כי לאחר שעות אחדות הם כבר הגיעו למיליון צפיות!

© צילום: טאמבלר

בכל מקרה, לחשבון הטוויטר של תיאו הורן, האחיין בן השנתיים של נייל הורן, כבר הועלה פירוש פיזיקאי לקליפ המדובר, "אתם יודעים שאלה וואן דיירקשן כשהקליפ הוא כל כך מילולי. אתם לא יכולים להוריד אותי למטה כי אין כוח משיכה".

 

אנחנו חושבים שאף אחד לא יוריד את החבורה למטה, גם אם זה תלוי בכוח המשיכה.

 

תגובות