VMA 2015: מה גרם לג'סטין ביבר לבכות על הבמה?. צילום מסך מהאינסטגרם

VMA 2015: מה גרם לג'סטין ביבר לבכות על הבמה?

עם הנחייה של מלכת הפרובוקציות מיילי סיירוס והופעות מפתיעות של ניקי מינאג', טיילור סוויפט וג'סטין ביבר VMA 2015 הפך להיות אחד מהטקסים המוצלחים ביותר בשנים האחרונות, אז מי הם הזוכים הגדולים ומה הם האירועים הגדולים ביותר שקרו במהלך הטקס? כל הפרטים בכתבה

שנה לאחר הטקס המאכזב הקודם של ה-VMA של ערוץ MTV הטקס חוזר לעצמו עם הופעות מפתיעות של כל הזמרים הכי גדולים של השנה האחרונה ומחלקת את הפרסים לזמרים הכי לוהטים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הטקס שהתחיל בלילה שבין יום ראשון ליום שני התחיל כמו בכל שנה על השטיח האדום, השנה מי שגנבה את כל ההופעה היא המנחה של הטקס השנה, הזמרת והשחקנית מיילי סיירוס שהחליטה לא ללבוש יותר מדי בגדים. 

© צילום: Getty Images

הטקס עצמו התחיל ומיילי עולה על הבמה, מצליחה להפתיע אותנו עם יכולות הנחיה מעולות וחוש הומור מצויין אך זה לא הכול, ההופעות בטקס השנה שהכילו ביצוע מעולה של מקלמור וראיין לואיס וביצוע טוב לסינגל החדש של ניק ג'ונאס "Levels" היו כמה הפתעות.

ההפתעה הראשונה הייתה הביצוע המשותף של ניקי מינאז וטיילור סוויפט שלאחרונה נכנסו לריב שהרעיד את הרשתות החברתיות, אך מסתבר שהיחסים בין הבנות טוב מאוד ובאמצע הופעתה של ניקי נכנסה טיילור כדי לשיר את הלהיט שלה "Bad Blood".

בנוסף להופעה המפתיעה של הבנות האלו עלו דמי לובאטו ודה וויקאנד אחד אחרי השנייה על הבמה עם הופעות ללהיטים שלהם שעשו לנו את הקיץ "Cool For The Summer" ו"I Can't Feel My Face" אך לא הם אלו שהפתיעו אותנו על הבמה כי מי שהרעיד את הרשתות החברתיות הייתה דווקא הזמרת העולה טורי קלי שהצליחה להרעיד את הבמה עם הביצוע הווקאלי המעולה שלה ללהיט "'Should've Been Us" שלפי הקהל  ברשתות החברתיות דורג כביצוע הווקאלי הטוב ביותר הטקס השנה!

אך זאת לא הייתה ההופעה היחידה שהרעידה את הרשתות החברתיות אלא גם הופעתו של ג'סטין ביבר עם הלהיטים שלו "Where Are U Now" ו"What Do You Mean" הפכה להפתעה ענקית ולא רק בגלל יכולות הריקוד והשירה של ג'סטין אלא גם בגלל שבסוף הביצוע ג'סטין נפל על הברכיים והתחיל לבכות!

ומההופעות אנחנו עוברים לפרסים, ללא הפתעה גדולה טיילור סוויפט שלטה בפרסים וקיבלה לא פחות מחצי מהפרסים שחולקו בינהם גם הפרס החשוב ביותר בטקס "קליפ השנה" על הקליפ ללהיט שלה "Bad Blood", ואם זה לא מפסיק טיילור לטקס אחד אז במהלך הטקס היא גם הוציאה את הקליפ שלה לסינגל החדש "Wildest Dreams" שהגיע כבר ל3 מיליון צפיות ביוטיוב!

 

בנוסף אל הזכיות של טיילור זכו גם ברונו מארס ומארק רוסון את פרס "הקליפ הטוב ביותר על ידי זמר" עם הלהיט "Uptown Funk" ובקליפ הראפ הטוב ביותר זכתה הרפארית ניקי מינאז עם "Anaconda", בנוסף אליהם לקליפ הרוק הטוב ביותר הוכרז הוזייר עם "Take Me To Church".

אז עם זכיות לא מפתיעות במיוחד, הופעות מדהימות והנחיה מעולה של מיילי VMA 2015 הפך להיות אחד מהטקסים הטובים ביותר של MTV בשנים האחרונות, עכשיו כל מה שנותר להם זה להמשיך את ההצלחה גם בEMA שמתקיים באוקטובר הקרוב.

תגובות