WILD: ביקורת לאלבום החדש של טרוי סיוון!. צילום: טאמבלר

WILD: ביקורת לאלבום החדש של טרוי סיוון!

אחד מהזמרים המבטיחים ביותר בעולם, טרוי סיוון, מוציא את ה-EP השני שלו "WILD" ומצליח להרעיד את האינטרנט אך האם כוכב הרשת באמת שווה את התואר שזכה לו? יצאנו לבדוק

טרוי סיוון התחיל את הקריירה שלו כשחקן כשהיה בן 14 בלבד וכיכב ב"אקס מן" לצד השחקן יו ג'קמן והמשיך את דרכו בסרט המצליח "Spud" אך ההצלחה הענקית שלו הייתה דווקא בעזרת ערוץ היוטיוב שלו שצבר בשנים האחרונות כמעט 4 מיליון רשומים וכמעט 200 מיליון צפיות לסרטונים שלו מה שהופך אותו לאחד מהיוטיוברים המצליחים ביותר בעולם!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כשמיליוני מעריצים ומעריצות נמצאים מאחוריו טרוי הוציא בשנה שעברה את המיני אלבום הראשון שלו "TRXYE", האלבום הפך להצלחה מסחררת בכל רחבי העולם והפך להיות האלבום הנמכר ביותר ביותר מ60 מדינות, בינהן גם ישראל. מהאלבום הוציא את הסינגל "Happy Little Pill" שהפך ללהיט ענק בכל רחבי העולם וביסס את מעמדו של טרוי כאחד מהזמרים המבטיחים ביותר בתעשייה.

הסינגל מתוך האלבום הראשון
 

עם מלא מוטיביציה נכנס טרוי לאולפן כדי לכתוב ולהקליט את האלבום החדש שלו ונשאר שם במשך יותר משנה, שנה של טיזרים ברשתות החברתיות שגרמו למעריצים להשתגע מרוב ציפיה. אך הטיזירים והציפיה הזאת עזרו לטרוי וכאשר הוא הכריז על המיני אלבום השני שלו "WILD" בכנס היוטיוב VidCon האלבום השתלט על האייטיונס והפך לאלבום הנמכר ביותר ביותר מ50 מדינות ששוב הפעם בינהם גם ישראל.

את האלבום פותח שיר הנושא של האלבום והסינגל הראשון שיצא ממנו, "WILD". השיר המופק היטב מביא אווירה מצוינת ומצליח להפתיע אותנו עם קול בוגר יחסית של טרוי שמצליח לגרום לנו להנות מכל שנייה ושנייה של השיר. אל השיר כבר יצא קליפ שהוא חלק מטרילוגיה של קליפים שהולך להוציא טרוי בערוץ הvevo שלו, בקליפ הוא נראה מתמודד עם אהבה לחבר הכי טוב שלו.

 

לאחר השיר הקודם מגיע "BITE" שמתחיל באופן אפלולי למדי עם קולו של טרוי בלבד וללא יותר מדי הפקה ולאחר מכן מגיע הקצב המדהים שמלווה את השיר. אין ספק שהשיר הזה מביא אווירה אחרת לאלבום שחסרה מאוד בתעשיית המוזיקה כרגע והקול של טרוי מצליח לגרום לנו לרעוד בכל מילה ומילה שהוא שר, לגמרי אחד מהשירים היותר טובים באלבום!

© צילום: טאמבלר

כשנגינת הפסנתר של "Fools" מתחילה וטרוי מתחיל לשיר את הבית הראשון אפשר לנחש שמדובר על בלדת פופ מרגשת אך כשהפזמון מגיע אנחנו מבינים שזה בכלל לא העניין. השיר הזה הוא שילוב מצויין של שיר אלקטרו ובלדת פופ שמצליח לרגש אותנו באופן שבו רק טרוי מצליח, השיר הזה הוא גם השיר שממשיך את טרילוגיות הקליפים של טרוי שמצליחה לרגש אותנו.

הסרטון השני בטרילוגיה
 

ב"Ease" טרוי מארח את הצמד ברודס ומצליח לרגש אותנו עם הרמוניה מצויינת בינו לבין ג'ורג'יה. הקצב של השיר והמילים המצויונות שכתב טרוי מצליחות להביא עוד אווירה שעוד לא שמענו מטרוי.

 

"The Quiet" הוא שיר כנה ומעולה שכתב טרוי בעצמו, אמנם השיר רגוע תחילה אך הוא מצליח לרגש אותנו וממשיך את האווירה של שאר האלבום באופן מושלם. את האלבום סוגר השיר "DKLA" או בשמו המלא "Don't Keep Love Around" בו מארח טרוי את הרפארית מזימבבואה טיקיי מיידזה, שיר מצויין שמצליח לשלב את סגנון הראפ באופן מושלם לאווירה. 

© צילום: טאמבלר

האלבום הזה הוא ללא ספק אחד מהאלבומים הטובים ביותר ששמענו בזמן האחרון, מקולו המדהים של טרוי ועד ההפקה המצויינת של אלכס האופ ובין המילים המרגשות והשנונות של טרוי הוא מצליח להביא משהו חדש לעולם האלטקרו פופ שמעולם לא נראה קודם לכן, האווירה של האלבום מצליחה לגרום לך להרגיש טוב כשאתה שומע אותו ואין ספק שהאלבום הולך להיות בריפיט אצלכם במשך חודשים אם תחליטו להוריד אותו!

  ציון בסולם פרוגי: ★★★★★

 

תגובות