הלך בעקבות המאליק: ליאם פיין חושב על קריירת סולו. צילום: טאמבלר

הלך בעקבות המאליק: ליאם פיין חושב על קריירת סולו

לפני מספר חודשים אלפי מעריצים ומעריצות בכל רחבי העולם עצרו את נשימתם כשזאין מאליק, חבר לשעבר בלהקת "וואן דיירקשן" החליט לפרוש ולצאת לקריירת סולו. כנראה שלליאם פיין זה עשה משהו, כי עכשיו גם הוא מתכנן על סולו. כל הפרטים

אחרי העבר של העולם עם להקות, הגענו למסקנה קטנה - להקות בנים לא מחזיקות יותר מידי שנים. הם מתבגרים, משתנים וכל אחד רוצה קריירה אישית משל עצמו. קחו לדוגמא את זאין מאליק שפרש מהלהקה האהובה על כולנו הלא היא "וואן דיירקשן", עזב את החברה פרי אדאורדס וכל זה רק כדי להתעסק אך ורק בקריירת הסולו שלו.

© טמבלר

אם לא הייתם מחוברים בתקופה האחרונה, קבלו סקופ קטן: החוזה של הלהקה וואן דירקשן עם חברת ההפקות מגיע לסיומו בקרוב, ואחרי שהוא ייגמר חברי הלהקה אמרו מראש שהם ייקחו פסק זמן ארוך יותר מהרגיל. נכון, בכל שנה אחרי סיבוב ההופעות שלהם הם לוקחים פסק זמן להתרעננות, אבל נכון לעכשיו זה הולך להיות פסק זמן קצת ארוך מכפי שאנחנו רגילים. עכשיו, כשלכל אחד מחברי הלהקה יש פרק זמן לחשוב על עתידו, ליאם פיין הודה בריאיון לאתר אמריקאי, שהוא חושב על להמשיך ולעשות מוזיקה בלעדיהם. בין היתר, הוא אמר שהלהקת בנים היא לא לנצח ויגיע היום שבו כל אחד ילך לדרך שלו.

הבא בתור?
הבא בתור? © אינסטגרם

בנוסף, הודה פיין כי הוא כותב שירים וגם ראפ, והוסיף כי אם הוא אכן יחליט לעשות צעד שכזה, הוא ישחרר את אותם השירים כאומן סולו. אנחנו בכל מקרה, מאחלים המון בהצלחה, לא משנה הדרך בה הוא ילך.

יש למה לצפות
יש למה לצפות © טמבלר

 

תגובות