האם השיר החדש של וואן דיירקשן הוא על טיילור סוויפט?. צילום: טאמבלר

האם השיר החדש של וואן דיירקשן הוא על טיילור סוויפט?

היחסים של טיילור סוויפט והארי סטיילס התפרסמו בעולם בעזרת להיטי הענק שטיילור כתבה בהשראתם. היום נראה כי הארי סטיילס, מלהקת וואן דיירקשן, סוף-סוף מגיב, בשיר החדש "Perfect", אז איך הארי הגיב?

זה כבר לא סוד שטיילור סוויפט פרסמה שירים בעקבות מערכת היחסים עם הארי סטיילס, ביניהם "I Knew You Were Trouble" ו/ "Style". אבל נראה שהסינגל החדש של וואן דיירקשן, שהתפרסם מתוך האלבום החדש שלהם ".Made In The A.M", מושך יותר תשומת לב מבדרך כלל. מעריצי הלהקה מצאו הוכחות לכך שהשיר הוא תגובה לשיריה של סוויפט, ולנו קשה שלא להסכים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אז לפני שנתחיל, בואו נעשה קצת סדר. הזמרת טיילור סוויפט והזמר הארי סטיילס יצאו במשך כמה חודשים אי שם בשנת 2012. מאז סוויפט משדרת דרך שיריה שהיחסים בניהם נגמרו לא טוב. סטיילס, לעומת זאת, לא מתרגש בכלל. ברוב הראיונות, כשהגיעה השאלה על סוויפט, הוא בעיקר מצדיק את עמדתה ולא מתווכח.

ועכשיו נחזור לנושא שלשמו התכנסנו, אמש פורסם השיר החדש של להקת הבנים, "Perfect". בואו נודה באמת, מי שמכיר את השיר "Style" של סוויפט, מיד יבחין בדמיון בין שני השירים. האקורדים והקצב נשמעים אותו דבר, ומיד מתקשרים.

השיר המדובר של טיילור
 

בראיון ברדיו על הסינגל החדש סטיילס וטומלינסון, שכתבו את השיר יחד, מספרים על המילים: "כמובן שכל שיר שאנחנו כותבים הוא מחוויות החיים שלנו" אמר טומלינסון, סטיילס הוסיף: "אבל לא תמיד אילו סיפורים ספציפיים, כל אחד לוקח את מילות השיר למקום שלו ולא כולם חייבים לראות אותם באותה צורה".

כמובן שבכל זאת, אי אפשר להתעלם מהקשר שבין מילות השיר, את הלהיט "Style", שסוויפט כבר אישרה שנכתב על סטיילס, היא מתחילה במילים: "Midnight, you come and pick me up, no headlights", כשבשיר "Perfect", סטיילס שר את השורה הבאה: "And if you like midnight driving with the windows down" בהמשך הוא הוסיף את השורה שהסגירה אותו לגמרי: "And if you're looking for someone to write your breakup songs about".

© טאמבלר

חשוב לציין שהשיר של וואן דיירקשן הוא שיר אהבה, ולא שיר פרידה, ומכאן נשאיר לכם להניח את שאר ההנחות המתבקשות, כמובן שאף אחד עוד לא אישר כלום, בצורה חד משמעית, אבל בינתיים אנחנו יכולים להשתעשע ולפרש את השיר מהמקום שלנו.

תגובות