בשורות טובות: פול אאוט בוי בסיבוב הופעות חורפי במיוחד. צילום מסך מהאינסטגרם

בשורות טובות: פול אאוט בוי בסיבוב הופעות חורפי במיוחד

להקת פאנק-רוק האמריקאית, Fall Out Boy, מכריזים על סיבוב עולמי חדש וחורפי במיוחד, ועל שיתוף פעולה לא צפוי עם זמרת שכולנו מכירים. רוצים לדעת עוד? כל הפרטים בכתבה הבאה

"Fall Out Boy" להקת הרוק האמריקאית, בעלת השירים הקצביים והממכרים, הודיעה לפני מספר ימים על סיבוב הופעות עולמי חדש. את סיבוב ההופעות העולמי כינתה הלהקה – וינטור (Wintour – חיבור בין המילים חורף וסיבוב הופעות). הלהקה תצא לסיבוב ההופעות יחד עם Awolnation, להקת רוק אמריקאית נוספת, החל מפברואר הקרוב. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

סיבוב ההופעות החורפי של פול אאוט בוי יתחיל ב-25 בפברואר, בסן חואן שבפורטו ריקו. סיבוב ההופעות יודגש על ההופעה בתאריך ה-4 במרץ, שתתקיים במדיסון סקוור גארדן בניו-יורק, ועל ההופעה בתאריך 12 במרץ, שתתקיים בעיר בה הוקמה הלהקה – שיקגו. 

© צילום מסך מהאינסטגרם

הלהקה לא הסתפקה בלהכריז "רק" על סיבוב הופעות עולמי חדש, והודיעה על שיתוף פעולה מפתיע עם הזמרת שרובנו אוהבים לשמוע – דמי לובאטו. פיט וונץ חשף שהשיר "Irresistible", מהאלבום האחרון של הלהקה - American Beauty/American Psycho, ישוחרר כסינגל, אך בגרסא חדשה בשיתוף עם דמי לובאטו. ""Irresistible" תמיד הרגיש כיכול להפוך למשהו אחר, משהו מרגש, מוזר ומעבר למה שהוא", כתב פיט וונץ. "אני חושב שלדמי לובאטו יש את אחד הקולות החזקים ביותר כיום. עבדנו אחר צהריים אחד והיא הבינה וקיבלה את זה. אני מתרגש בשבילכם כדי לשמוע את הגרסא החדשה."

 

Fall Out Boy הוקמה בשנת 2000, ומאז הספיקה להתפרק ולחזור בקאמבק ענק בשנת 2013. הלהקה מונה את: פטריק סטאמפ (סולן וגיטריסט), פיט וונץ (בסיסט, קולות רקע וכותב השירים), ג'ו טרומן (גיטריסט) ואנדי הארלי (מתופף). ללהקה יש 6 אלבומי אולפן, כאשר האחרון שבהם הוא "American Beauty/American Psycho", שיצא בינואר האחרון. 

תגובות