תומכת: ליידי גאגא במסר לבני נוער העוברים בריונות. צילום: טאמבלר

תומכת: ליידי גאגא במסר לבני נוער העוברים בריונות

ליידי גאגא, זמרת הפופ הכובשת, נאבקת מאז ומתמיד בתופעת הבריונות כלפי אנשים שהם מעט שונים מאחרים. אך לראשונה הליידי דיברה על הנושא בתקיפות ובפתיחות מלאה בראיון למגזין Billboard. רוצים לדעת מה נאמר בראיון? כל הפרטים בכתבה הבאה

ליידי גאגא, זמרת הפופ האמריקאית שכבשה אותנו עם להיטים רבים – החל מ"Just Dance" ב2008, עד ל"Applause" מאלבומה האחרון "ARTPOP", נאבקה מאז ומתמיד עם בריונות ונגד התופעה, ומכניסה את מאבקה במילים לשיריה ובראיונות רבים. אך בראיון האחרון למגזין Billboard גאגא דיברה בפתיחות רבה ובמסר תומך על בריונות כלפי בני נוער.

עוד כתבות בערוץ המוזיקה של פרוגי:

גאגא פתחה את הראיון בדיבור על התאבדויות בקרב בני נוער שעברו בריונות, ובעיקר על התאבדותו של נער בשם ג'יימי רודמאייר – שהתבצעה בזמן שחרור אלבומה השלישי "Born This Way". "כשהאלבום יצא, ג'יימי שמע חלקים ממנו ופרסם את דעתו עליו באינטרנט, אבל לצערי, הוא היה כבר במצב נוראי ואפל" אומרת גאגא, ומוסיפה: "ג'יימי ובני נוער אחרים מפסיקים את חייהם הצעירים בגלל שהם מרגישים שונים – אני רוצה להפוך את מותם לשיעור, במקום קורבנות הרשלנות שלנו"

© טאמבלר

גאגא הוסיפה ודיברה על הבעיה הגדולה עימה מתמודדים בני נוער רבים, בעולם האינטרנטי של היום: "דיכאון וחרדה באמת קושרים אותם. יש משהו במצב שאנו נמצאים בו עכשיו, עם הפלאפונים שלנו ואנשים לא מסתכלים אחד על השני ולא נמצאים באותו הרגע אחד עם השני, הילדים האלה מרגישים מבודדים. הם קוראים את כל השפה מלאת השנאה הזו באינטרנט"

בסיום הראיון, גאגא נפתחה וסיפרה על הסבל שהיא עברה: "סבלתי מדיכאון וחרדה כל חיי, ואני עדיין סובלת מזה כיום. אני רק רוצה שהילדים האלה ידעו שהעומק שהם מרגישים כבני אדם הוא נורמלי. אנחנו נולדנו ככה. הדבר המודרני הזה, שבו כולם מרגישים רדודים ולא קשורים? זה לא אנושי"

תגיות
תגובות