משהו קטן וטוב: המאש-אפ שהעלה לנו חיוך גם בתקופה הקשה. צילום מסך מהסרטון

משהו קטן וטוב: המאש-אפ שהעלה לנו חיוך גם בתקופה הקשה

גם בתקופה הקשה ששוררת היום במדינת ישראל, יש דווקא כמה דברים שמצליחים להעלות לנו חיוך ולעשות לנו טוב על הלב, קבלו את המאש-אפ שפשוט אי אפשר להשאר אדישים אליו

 
משאפ

קחו לכם שלוש דקות להתנתק מהבלאגן בחוץ, ושימו פליי על המשאפ הספונטני שלנו :) אה ושימו HD ושתפו :)

‎Posted by Yehonatan ஜ Avidani on‎ ראשון 18 אוקטובר 2015

ללא ספק התקופה האחרונה בארץ נורא קשה. המתיחות, הפיגועים, הסכנה והפחדים הבלתי פוסקים, כל אלו אמנם מקשים עלינו אבל יש כאלו שהחליטו דווקא לשמור על האופטימיות ולהעלות לנו את המורל עם מאש-אפ ייחודי הכולל את כל הלהיטים הכי משמחים ומקפיצים שיצאו לאחרונה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

החבורה המוכשרת מורכבת מכמה שמות שאנחנו מכירים ואפילו טוב. עמית עמוס, שכבשה את כולנו בתכנית הראליטי "דה/וויס" ועילי אבידני, ילד הפלא שצמרר אותנו פעם אחרי פעם, המוכר לכולנו מהעונה השניה של התכנית "בית הספר למוזיקה", יחד עם שני אחיו, יהונתן אבידני, שאחראי על העיבוד והפסנתר, ונעה אבידני ששרה יחד איתם. 

המאש-אפ כולל בתוכו את הלהיטים שסחפו את כולנו בזמן האחרון כמו: "יהיה בסדר", "בא לה לרקוד", "החלום של כל גבר", "רק רוצה לרקוד" ועוד הרבה טובים אחרים. עם להיטים כאלו, תיאום מושלם, קולות מיוחדים ועיבוד מוצלח, הצליחה החבורה להרים את מצב הרוח שלנו. טוב ומשמח מאוד לראות שגם ברגעים קשים יש כאלו שהצליחו להוציא את המיטב והיופי שיש במוזיקה.

 
תגובות