האזינו: שיתוף הפעולה המפתיע של שון מנדס וקמילה קבלו!. צילום: טאמבלר

האזינו: שיתוף הפעולה המפתיע של שון מנדס וקמילה קבלו!

הזמר הקנדי הצעיר ששולט במצעדים עם הלהיט "Stitches", שון מנדס מארח את קמילה קבלו מלהקת הבנות פייפ הורמוני שאחראיות ללהיט "Worth It". אז האם מדובר על הלהיט הגדול הבא? כל התשובות בכתבה

 

שון מנדס, הזמר הקנדי בן ה17 שמשגע את העולם בחודשים האחרונים בעזרת הלהיט הענק שלו "Stitches" שהפך לאחד מהשירים המצליחים ביותר בשנה האחרונה ומכר מיליוני עותקים לאלבום הבכורה שלו "Handwritten" שהפך להצלחה מסחררת. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אך כל זאת לא מספיק לנער הקנדי והוא החליט להוציא חידוש לאלבום הבכורה שלו ביום שישי הקרוב, בחידוש נוספו מספר שירים ובינהם שיתוף פעולה מיוחד עם הזמרת קמילה קבלו.

קמילה, חברת להקה הבנות המצליחה פייפ הורמוני שהביאו אלינו את הלהיט הקיצי הענק "Worth It" היא חברה טובה של שון כבר מאז שהופיעו ביחד בסיבוב ההופעות של הזמר אוסטין מאהון, מאז הם שמרו על קשר ונפגשו במהלך סיבוב ההופעות של הזמרת המצליחה טיילור סוויפט שאירחה את שון באחת מהופעותיה, מאוחרי הקלעים של ההופעה של טיילור התחילו לכתוב את השיר יחדיו וככה הגיע אלינו שיתוף הפעולה המיוחל.

"I Know What You Did Last Summer" הוא שיר פופ משובח, כתוב היטב ועם קצב פנטסטי. הפזמון מדבק וההרמוניות של שני הזמרים מדהימות. שיר בעל כל המרכיבים ללהיט פוטנציאלי ואין ספק שאנחנו הולכים לשמוע אותו בזמן הקרוב לא מעט. 

תגובות