נחשף הפרויקט המשותף והסודי של קרן פלס ורמי קליינשטיין. צילום מסך מהאינסטגרם

נחשף הפרויקט המשותף והסודי של קרן פלס ורמי קליינשטיין

רמי קליינשטיין וקרן פלס הם ללא עוררין שניים מן המוזיקאים והיוצרים המוכשרים והטובים הישראל. בשנה וחצי האחרונות הם עובדים יחד על פרויקט חדש וסודי וכעת ניתן סוף סוף לחשוף במה מדובר

עוקביה הנאמנים באינסטגרם של הזמרת והיוצרת קרן פלס, זכו בשנה וחצי האחרונות לתמונות רבות של פלס יחד עם הזמר והיוצר רמי קליינשטיין. הכיתובים שהתלוו לתמונה היו מינימליים וללא שום מידע מפרט אודות הנעשה בתמונה אך שמרו על קו רציף בעזרת התיוג "#קלינשטיין_ופלס". מאז החלו להתפרסם התמונות געשו המעריצים סביב השאלה במה מדובר ונשמעו ניחושים רבים אודות הדבר ועכשיו כאמור, מותר כבר לספר.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

#קלינשטיין_ופלס

A photo posted by Keren peles (@kerenpeles) on

הפרויקט המדובר הוא סיבוב הופעות חדש ובלעדי שיבצעו השניים יחד ויופיעו איתו בכל רחבי ארץ ובנוסף אליו – אלבום משותף חדש. האלבום המשותף עתיד לצאת בשבועות הקרובים. על המילים והלחנים של השירים החדשים שהוקלטו לאלבום אחראים כמובן קלינשטיין ופלס המוכשרים שעבדו עליהם יחד לילות כימים וכמובן שיתפו בתמונות מסתוריות מן התהליך באינסטגרם של פלס. על העיבוד וההפקה המוזיקלית אחראי המפיק המוזיקלי עמוס בן דוד.

© צילום מסך מהאינסטגרם
© צילום מסך מהאינסטגרם

המופע המשותף יכלול עיבודים חדשים לדואטים מרתקים לשירים הישנים של השניים וכמובן לשירים המשותפים החדשים שנכתבו לכבוד האלבום החדש העתיד לצאת בשבועות הקרובים. מופע הבכורה לסיבוב החדש יתקיים ב-11 לפברואר בהיכל התרבות בת"א. נראה שהאלבום וסיבוב ההופעות המבטיחים הללו עומדים לזכות להצלחה רבה ולנו רק נותר לחכות ולשמוע את החיבור המופלא הזה קורה במלואו.

בינתיים קבלו טעימה מהאלבום החדש:

 

עורכים שירות. הבטן מתהפכת. #החודש #זה_יוולד #קלינשטיין_ופלס

A video posted by Keren peles (@kerenpeles) on

 

תגובות