התגעגענו, תמשיכי: אדל מוציאה שיר נוסף מהאלבום הקרב ובא. צילום מסך מהסרטון

התגעגענו, תמשיכי: אדל מוציאה שיר נוסף מהאלבום הקרב ובא

אדל ממשיכה בקאמבק הענק שלה לאחר הפסקה ארוכה מידי, ומוציאה שיר נוסף ומעולה כמו שרק היא יודעת לייצר. זהו כנראה עוד להיט שלא תוכלו לפספס

 

בעוד הסופר מגה להיט שלה - "hello", ממשיך לכבוש את העולם, ומספר הצפיות ביוטיוב ממשיך לשבור שיאים חדשים, אדל מוציאה שיר נוסף מתוך האלבום שמתקרב אלינו בצעדי ענק (שנקרא "25", כפי שאתם בטח יודעים). האלבום ייצא ביום שישי הקרוב (20.11)  

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אז אם גם אתם מתרגשים מאוד ולא יכולים כבר לחכות, הנה לכם משהו שירגיע אתכם קצת עד שהאלבום המלא ייצא. השיר  נקרא: "When We Were Young", ואדל מבצעת אותו לייב באולפן ההקלטות בלונדון שבו הקליטה חלק מהאלבום שלה. בביצוע מתלווים אליה זמרי ליווי ולהקה שמבצעים יחד את השיר באופן מרשים בהחלט.

© צילום מסך מהסרטון

אין ספק שאדל ממשיכה בקו המוכר והמרגש שלה מהלהיטים הקודמים שלה, ואי אפשר להתלונן על כך, כי זה יוצא פשוט מצויין. השיר פשוט קסום ומצליח לרתק לאורך כולו, למרות שמדובר בהפקה די צנועה ובלי פזמון מפוצץ כמו ב"hello".

בינתיים במפעל הדיסקים, המכונות לא מפסיקות לייצר עותקים של האלבום, ובאמת כדאי שימשיכו כי נראה שהאלבום הזה הולך להימכר ללא הפסקה. אנחנו כבר פשוט לא יכולים לחכות!

 

1 week to go!

A video posted by @adele on

 

 

תגיות
תגובות