חוזרת ובענק: ריהאנה בסיבוב הופעות חדש!. צילום: טאמבלר

חוזרת ובענק: ריהאנה בסיבוב הופעות חדש!

הילדה הרעה של עולם המוסיקה וזמרת הפופ הגדולה, ריהאנה, בישרה על סיבוב הופעות חדש. אך, סיבוב ההופעות הוא מיוחד מאוד. רוצים לדעת עוד? כל הפרטים בכתבה

הולכת להופיע בלייב
 

ריהאנה, כוכבת הפופ האמרקיאית שסיפקה לנו להיטים רבים שבניהם "Diamonds" ו-"Bitch Better Have My Money", הודיעה לפני כשלושה ימים על סיבוב הופעות חדש לרגל צאת אלבומה השמיני, שקיבל את שם האלבום – "ANTI". סיבוב ההופעות יחל בפברואר 2016, ורכישת הכרטיסים המוקדמת תחל ב3 בדצמבר הקרוב.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ריהאנה תחזור אל הבמות עם שירים חדשים מתוך אלבום חדש ומצופה שהטיזרים אליו התחילו להשתחרר ולהרעיד את הרשתות החברתיות כמעט 4 שנים אחרי אלבומה הקודם וסיבוב ההופעות הקודם שלה מה שהופך את סיבוב ההופעות הזה לקאמבק שלה.

הטיזר לאלבום החדש
 

אך סיבוב הופעות זה הוא נדיר במיוחד – ריהאנה צירפה לסיבוב ההופעות מספר אומנים אהובים נוספים; הזמר דה וויקנד שהשתלט על הפלייליסטים שלנו בשנה האחרונה עם להיטים שכבשו את המצעדים – "Can’t Feel My Face" ו"Earned It". לצידו יצטרף גם הראפר טראוויס סקוט, שהשמועות מספרות על רומנטיקה בינו לבית הזמרת, והראפר המצליח ביג שון. מצופה מסיבוב ההופעות הזה להיות עשיר במוזיקת דאנס, פופ, סאול וראפ וכל מה שנותר לנו לקוות שהם יחליטו לבקר גם בישראל.

תגובות