תסתכלו עליה: רוני דלומי עושה זאת שוב. צילום: ירדן הראל

תסתכלו עליה: רוני דלומי עושה זאת שוב

רוני דלומי תוציא בחודש הבא את אלבומה השלישי ועד שזה יקרה, היא משחררת אלינו סינגל נוסף מתוכו, שרק מגדיל את הציפיות לקראתו. קבלו אותה עם "תסתכל עליי"

 

רוני דלומי, ממשיכה להפתיע לקראת אלבומה השלישי שעתיד לצאת בחודש הבא. הפעם היא עושה זאת עם "תסתכל עליי" סינגל חדש לקראת האלבום המתקרב. אחרי שהסינגלים הקודמים מתוך האלבום החדש כבר כבשו כל מצעד אפשרי, מנסה דלומי לשמור על הרצף עם שיר חדש - "תסתכל עלי".

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

זוהי אחת השנים העמוסות והמוצלחות בקריירה של דלומי. מי שפרצה לחיינו כשזכתה בעונה השביעית של "כוכב נולד", עשתה את הבלתי ייאמן ונגעה בעולמות רבים. היא הספיקה לככב על במת התיאטרון במחזמר "צלילי המוזיקה", ועל מסך הטלוויזיה בסדרות "אופוריה" ובלהיט הנוער "גאליס". במקביל שחררה שני אלבומים שזכו להכרה ואהדה רבה. לפני מספר חודשים הוסיפה לעצמה תואר נוסף – מורה, כשהתחילה לשפוט בעונה החדשה של "בית ספר למוסיקה" לצד קרן פלס, שרית חדד ויהורם גאון.

"תסתכל עליי" נכתב ע"י דלומי והיא הלחינה אותו יחד עם אביב קורן, ממש כמו שעשו השניים יחד גם בשני הסינגלים הקודמים – "איש של לילה" ו-"לשמור עליי" שכאמור, זכו הצלחה אדירה. אין מה לומר, דלומי עושה זאת שוב. השיר החדש מלווה בלחן מעולה, לעיתים מזכיר בלדה, לעיתים מזכיר שיר פופ-רוק-אלקטרוני ומעל לכולם בולט קולה הזך והמהפנט של דלומי. נראה שכל מה שנותר הוא רק לצפות בכיליון עניים לאלבום החדש הצפוי להגיע אלינו כבר בחודש הבא. נכון לעכשיו נראה כי האלבום החדש יהיה אחד האלבומים הטובים שיצאו פה לאחרונה וזה ללא ספק מראה על הדרך שעברה הזמרת.

תגיות
תגובות