זה שיר פרידה: האם להקת פאראמור מתפרקת?. צילום: טאמבלר

זה שיר פרידה: האם להקת פאראמור מתפרקת?

להקת הרוק האמריקאית, פאראמור, נפרדת בהודעה רשמית מחבר להקה נוסף – בסיסט הלהקה ג׳רמי דיוויס. כל הפרטים בכתבה הבאה

פאראמור אחת מלהקות הרוק האמריקאית המצליחות ביותר בעשור האחרון שהוקמה בשנת 2004, והספיקה לשחרר להיטים רבים ואהובים, ובניהם "Ain’t It Fun", שזכה בשנה האחרונה בפרס הגראמי לשיר הרוק הטוב ביותר ו"Still Into You", הודיעה הודעה עצובה וכואבת במיוחד על עזיבתו של בסיסיסט הלהקה ג׳רמי דיוויס.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

עזיבתו של ג׳רמי כואבת במיוחד לחברי הלהקה, אך היא לא תגרום ללהקה להפסיק וליצור שירי רוק קיצביים ומהנים, כפי שכתבו בהודעתם על העזיבה שפירסמו בדף הפייסבוק שלהם: "למען האמת, העזיבה באמת כואבת. לאחר זמן בו שקלנו איך ממשיכים הלאה, הגענו להבנה שאנחנו מאמינים שפאראמור תוכל וצריכה להמשיך הלאה. וכך יהיה"

These last few years have held some of the most fulfilling moments we’ve had yet... as people, as friends, and as a...

‎Posted by Paramore on‎ יום שני 14 דצמבר 2015

ג׳רמי ניגן עם הסולנית המוכשרת – היילי ויליאמס / בלהקת קאברים משותפת עוד לפני הקמת פאראמור, ולקח חלק פעיל בהקמת הלהקה. אך זוהי לא פרישתו הראשונה של הבסיסט מהלהקה, עטיפת האלבום הראשונה של הלהקה מוקדשת כולה לעזיבתו הראשונה. עם זאת, ג׳רמי לקח חלק פעיל ברגע משבר של הלהקה, לאחר העזיבה הלא נעימה במיוחד של האחים זאק וג׳וש פארו, יצר עם היילי וטיילור יורק אלבום בלעדי האחים שעזבו וזכו בפרס הגראמי לשיר הרוק הטוב ביותר בעבור "Ain’t It Fun".

חברי הלהקה הנותרים, היילי וטיילור, יארחו את שיט ה״פאראהוי״ השני שלהם, מסע ימי מהנה ומלא במוזיקת רוק איכותית, שיפליג מיאמי למקסיקו, שיארח,  בנוסף ללהקה, להקות רוק נהדרות נוספות ובניהן X Ambassadors, Chvrches  וLights.

 
תגובות