מי יהיה זמר השנה שלכם?. צילום: רון קדמי

מי יהיה זמר השנה שלכם?

כמו בכל שנה הכוח עובר לידיים שלכם ואנחנו נותנים לכם לבחור את "נבחרי פרוגי", אז בשביל להקל עליכם את הבחירה בתואר "זמר השנה" - הכנו עבורכם סיכום של כל המועמדים לתואר בכדי שתדעו לעשות את הבחירה הנכונה ביותר

אייל גולן

אין ספק שאחרי שנה לא קלה, אייל גולן הצליח לחזור לעניינים בשנה האחרונה. זה התחיל כשנולד בנו ולכבודו שחרר את הסינגל "כשתגדל". לאחר מכן שחרר את אלבומו ה/18 "בסוף כל יום" אשר כלל בין היתר את השיר שכבר הספיק להפוך ללהיט / "שישי בצהריים". האלבום זכה להצלחה ובאוקטובר האחרון כבר שחרר גולן את הסינגל הראשון מאלבומו הבא / "טוב לך איתו" שגם הוא כבר זכה להצלחה. אין ספק שאחרי שנה מצויינת על אף השנה שלפניה - גולן ראוי לזכות בתואר.

 

אליעד

אליעד נחום שחרר השנה להיט שכנראה ייזכר אצל רבים לעוד הרבה שנים, מדובר כמובן ב"מתוק כשמרלי". השיר, ששוחרר בינואר האחרון עם צאת אלבום הבכורה של נחום ,"סימן", זכה להצלחה היסטרית וזיכה את נחום בהמון פרסים, וביניהם "שיר השנה". נחום שחרר גם את הסינגל הראשון מאלבומו הבא / "אור" אשר גם הוא הסמן כלהיט ממכר. אחרי שנה כזו מוצלחת - פרס "זמר השנה" יכול לסגור אותה עבור אליעד בצורה הטובה ביותר.

 

משה פרץ

אין ספק כי זו היתה שנה מוצלחת מאוד עבור משה פרץ. הוא שחרר את אלבומו השביעי במספר, "סימני הזמן" אשר כלל בתוכו את שיר הנושא שגרר אחריו ביקורות רבות ואת הלהיטים "גיבור של אמא" ו"אם זאת מלחמה". בקיץ האחרון, יצא פרץ לסיבוב הופעות מיוחד בכל רחבי הארץ יחד עם הזמר עומר אדם אשר נשא את השם "מהפכה". אחד השירים במופע הוא "היא רק רוצה לרקוד", דואט של השניים שהפך לאחד הלהיטים הגדולים של השנה. אחרי שנה כה עמוסה - פרץ ראוי לתואר "זמר השנה".

 

נתן גושן

הזמר והיוצר נתן גושן, שחרר השנה את אלבומו השלישי / "דברי איתי יותר" ששיר הנושא מתוכו הפך ללהיט אצל כל עובר אורח ומתוכו שוחרר גם הסינגל "סערה". גושן אף ניסה את מזלו באנגלית כששחרר סינגל נוסף מתוך האלבום / "Thinking About It". לכבוד האלבום החדש, יצא גושן לסיבוב הופות נרחב ואף זכה בפרסים רבים במצעדי השנה העברית וביניהם "זמר השנה" ועוד ועוד. אחרי שנה אמיצה ומוצלחת - גושן מתאים מאוד לזכות בפרס.

 

עומר אדם

עומר אדם אמנם צעיר ולא הרבה שנים בתחום אך נחשב לאחד ממובילי הזמר הים/תיכוני והשנה שחרר את אלבומו הרביעי / "מודה אני". שיר הנושא מתוכו הפך להמנון בכל מקום והאלבום כלל להיטים נוספים כמו הדואט עם ליאור נרקיס , "מהפכה של שמחה" והדואט עם משה פרץ המלווה את סיבוב ההופעות המשותף שלהם "היא רק רוצה לרקוד". אחרי שנה עמוסה שכללה הרבה להיטים והצלחות, אדם מועמד מתאים לתואר "זמר השנה".

 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

 רוצים להשפיע על נבחרי פרוגי? לחצו כאן להצבעה!

 

תגובות