עוז זהבי רץ עם העדר בסינגל ראשון. צילום: דניאל קמינסקי

עוז זהבי רץ עם העדר בסינגל ראשון

את עוז זהבי כולנו מכירים בתור אחד מהשחקנים המוכשרים והמוכרים שיש בארץ אך הבוקר הוא עושה צעד ראשון בדרך לקריירה חדשה, הפעם כזמר. האזינו לסינגל הראשון שלו - "רץ עם העדר"

 

עוז זהבי פוצח היום בקריירה חדשה - כזמר. הוא עושה זאת עם סינגל ראשון, "רץ עם העדר", אותו כתב והלחין בעצמו לכבוד פסטיבל "בסוודר" שיתקיים בחודש הבא בו יופיע עם השיר.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את זהבי הכרנו לראשונה כששיחק בסדרת הנוער המצליחה "האי". לאחר מכן הספיק לשחק בסדרות רבות, בעיקר לקהל מבוגר יותר וביניהן "עספור", "זגורי אימפריה" ו"ג'וני ואבירי הגליל". זהבי אף הספיק לככב על הבמות הגדולות, הוא הופיע מספר פעמים בפסטיגל ובימים אלו מככב בתפקיד הראשי במחזמר "שיער" - בו חשף לראשונה את יכולותיו הווקאליות המרשימות. כאמור, הבוקר הוא משחרר את "רץ עם העדר" כצעד ראשון לקריירה החדשה.

את השיר החדש, כתב זהבי לאור האירועים הדרמטיים אותם אנו חווים כחברה בחודשים האחרונים. השיר החדש מובא כמעין שיר ביקורת ויכולותיו הווקאליות המרשימות של זהבי בהחלט בולטות לאורך כל השיר. ישנם רגעים מיוחדים וטובים מאוד בשיר אך לצידם ישנם גם רגעים שאינם מרגישים קשורים וכך נוצר מצב שהחבילה הכוללת די משעממת. אין ספק שלזהבי יש פוטנציאל ווקאלי גדול וכעת נותר לו רק לבחור בחומרים הנכונים לביצוע.

 

תגיות
תגובות