מרובים לשושנים: להקת גאנז&רוזס האגדית מתאחדת!. צילום: טאמבלר

מרובים לשושנים: להקת גאנז&רוזס האגדית מתאחדת!

פתיחת שנה משמחת במיוחד - לאחר פירוק הלהקה אי שם ב1996, חברי להקת גאנז&רוזס מודיעים על איחוד מדהים בשנת 2016 הבאה עלינו לטובה. כל הפרטים בכתבה הבאה

 

להקת הרוק האמריקאית Guns&Roses ידעה עליות ומורדות וכמובן שינויים רבים בהרכב הלהקה במשך 30 שנות פעילותה. אך כ-20 שנים לאחר הופעתה האחרונה של הלהקה בהרכבה המלא והמקורי, הכריזו חברי הלהקה על איחוד בשנת 2016, שהתחילה ממש עכשיו, עבור פסטיבל המוזיקה Coachella.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מגזין Billboard דיווח על כך שהלהקה תופיע בהרכב מלא, לראשונה מאז 1996, במהלך עונת הפסטיבלים בחודש אפריל. בנוסף, הלהקה נמצאת במגעים לסיבוב הופעות ב-25 אולמות ברחבי צפון אמריקה בקיץ הקרוב. דרך נהדרת לפתוח את השנה.

גיטריסט הלהקה לשעבר ואחד ממקימיה, סלאש, רמז במהלך השנה החולפת על רצונו לאיחוד הלהקה ולמופעי איחוד עם חברי הלהקה הקודמת שלו. בראיון לCBS, בחודש מאי האחרון, אמר סלאש שהוא מוכן להתאחד "רק אם כולם ירצו לעשות זאת מהסיבות הנכונות", בטענה ש"המעריצים יאהבו את זה" בנוסף, בחודש אוגוסט האחרון, הכריז סלאש על הפיוס החלומי בינו לבין סולן הלהקה, אקסל רוז אחרי הפיצול המלוכלך של דרכי השניים.

האיחוד המרגש גרם לשמחה עצומה של מעריצי הלהקה, בכל הגילאים, וציפייה עצומה לקראת הופעת האיחוד בפסטיבל המוזיקה Coachella באביב הקרוב.

תגובות