סיכום שנה במוזיקה: מי מלכי השנה שלנו בתחום המוזיקה?. צילום מסך מהסרטון

סיכום שנה במוזיקה: מי מלכי השנה שלנו בתחום המוזיקה?

שנת 2015 הייתה שנה פוריה מאוד בתעשיית המוזיקה, הן בארץ והן בחו"ל. אז אילו דברים קרו השנה שאין מצב שנשכח?

 

שנת 2015 הייתה שנה מוצלחת מאוד בעולם המוזיקה שהולידה סגנונות חדשים, החייאת סגנונות ישנים, גרמה לאומנים רבים לשוב לקדמת הבמה ואפילו גרמה לנו להזיל מספר דמעות. אז מה קרה השנה בעולם המוזיקה? 

עוד בעסיכום רוץ המוזיקה של פרוגי:

שובו של הרגאיי

שובו של הרגאיי לחיינו היה אחד הדברים שיותר בלטו לנו השנה. אליעד נחום החדיר את הרגאיי חזרה לתודעה עם שירו המוצלח "מתוק כשמר לי" שזכה ללמעלה מ-13 מיליון צפיות ביוטיוב ואף ייצג אותנו בכבוד רב בטקס ה-EMA שהתרחש במילאנו. מיד לאחר אליעד גם הראפר המצליח, איזי עלה על דרך המלך ושחרר שיר רגאיי מוצלח מאוד, "לא הכל מן אללה" שגרם לאיזי להכנס לראשונה למצעדים של גלגלצ. 

 

שיתופי פעולה בין זמרי פופ וראפ 

אין ספק שמה שכבש השנה את בני הנוער בארצינו היו שיתופי הפעולה בין ראפרים וזמרי פופ. מה שהתחיל עם השיר "בא לה לרקוד" של גל מלכה וסטטיק שהגיע ללמעלה מתשע מיליון צפיות ביוטיוב, המשיך עם "דוביגל" של בן אל תבורי וסטטיק ולא נגמר עד עכשיו זה לא פחות מתופעה. בנוסף לראפרים המוכרים האלו צמחו ראפרים חדשים כמו דורון ביטון שחבר לקטריקס ויחד הם הוציאו מספר להיטים ובניהם "אוהבת לרקוד". 

 

קאמבקים

אין ספק ששנת 2015 הייתה השנה של הקאמבקים במוזיקה. זה התחיל בקאמבק של ג'סטין ביבר ששחרר אלבום חדש ומצליח במיוחד שכלל כמה להיטים מדהימים שגרמו לכולם להתחבר לביבר והמשיך עם הקאמבק המטורף של הזמרת המצליחה, אדל. גם אדל כמו ביבר חזרה לעסוק במוזיקה אחרי למעלה משנתיים והוציאה אלבום נמכר במיוחד.

 

פרידה מוואן דיירקשן

להקת הבנים המצליחה בעולם, וואן דיירקשן, חוותה תלתלות רבות השנה. הראשונה מבניהם הייתה עזיבתו של זאין מאליק את הלהקה שגרמה ליציבות הלהקה להתערער. חברי הלהקה ניסו להראות חוזק והוציאו מספר סינגלים בהרכב החדש אך מהר מאוד הודיעו כי לאחר צאת האלבום הקרב להם, במרץ 2016 הם מתכוונים לקחת פסק זמן ארוך מיוחד מהלהקה, מה שגרם ללב שלנו להתפרק לרסיסים! 

© צילום מסך מהאינסטגרם
תגובות