יום עצוב למוזיקה: דיוויד בואי נפטר. צילום מסך מיוטיוב

יום עצוב למוזיקה: דיוויד בואי נפטר

דיוויד בואי, אגדת הרוק ואחד מאמנים המוערכים ביותר בהיסטוריה הלך לעולמו הבוקר לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן כשהוא בן 69

ביום שישי האחרון, לפני כשלושה ימים, חגג דיוויד בואי את יום הולדתו ה-69, את היום המיוחד ניצל הזמר כדי לשחרר את אלבומו החדש וה-26 במספר "Blackstar", אלבום שזכה לשבחים מצד המבקרים וחיבוק חם מהקהל שמלווה אותו בארבעת העשורים האחרונים, אך לפני מספר שעות גילנו בצער שזה הוא האלבום האחרון שהוליך להוציא בואי.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מהודעה רשמית שפורסמה על ידי משפחתו של הזמר המנוח נמסר: "דיוויד נפטר היום בשלווה כאשר הוא מוקף במשפחתו לאחר 18 חודשי מאבק במחלת הסרטן". עוד הוסיפו: "בזמן שרבים מכם תחלקו את האבידה אנו מבקשים לכבד את פרטיותה של המשפחה בתקופת האבל״.

הזמר והיוצר דייויד בואי התחיל את קריירת המוזיקה שלו בשנות השישים והפך לאחד מאגדות הרוק הגדולות ביותר אי פעם, עם להיטים ענקיים ואייקונים כמו "Lazarus" ו"Life On Mars?" שהפכו אותו לאחד מהאמנים המעורכים ביותר במשך 5 עשורים שונים. בואי הוציא 26 אלבומים שונים שבכל אחד מהם התאפיין סגנון אחר בינהם רוק, פולק, מוזיקה אלקטרונית, פאנק ופופ. 

 

למרות המאבק במחלה, ההודעה על הטרגדיה הגיעה בהפתעה מוחלטת ומכה גלים ברשת, סיה, קניה ווסט, פארל וויליאמס ועוד רבים ספדו לזמר המנוח ברשתות החברתיות. אין ספק שמדובר ביום עצוב במיוחד לעולם המוזיקה ובכללי למעריצים הגדולים של הזמר.

תגובות