ביקורת הופעה: שי המבר היא אחת התגליות המוצלחות בארץ. עיצוב גרפי: AVOXVISION

ביקורת הופעה: שי המבר היא אחת התגליות המוצלחות בארץ

הזמרת והיוצרת שי המבר שהצליחה לכבוש את הלב של כולנו, עלתה על הבמה ונתנה הופעה מיוחדת וסוחפת בה דיברה על עצמה, שרה את שלל שיריה וביצעה קאברים שונים ואף סיפרה על השיר החדש שלה שייצא בקרוב. ביקורת מופע

ביום רביעי האחרון התקיימה בתיאטרון תמונע הופעתה של הזמרת והיוצרת הצעירה שי המבר. המופע החל בצורה קלילה ונעימה, חברי הלהקה עלו לבמה ומיד לאחר כמה דקות עלתה גם שי שזכתה למחיאות כפיים סוערות. בלי הרבה דיבורים, המופע התחיל בשיר "תמיד בחצות" שחימם את הקהל במהרה והמשיך לשיר נוסף שגם אותו כתבה והלחינה המבר בעצמה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בסיום השיר שי התחילה לספר קצת על הדרך שהיא עברה ועל החיים שלה ומיד אחר כך שרה את השיר "יש דברים נסתרים" של זוהר ארגוב. בהמשך היא סיפרה על "בית ספר למוסיקה", התוכנית שממנה פרצה ושרה את "שיר תקווה" של מירי מסיקה אותו ביצעה עוד במהלך התכנית.

ביצעה שיר שלה על הבמה. המבר עם מירי מסיקה
ביצעה קאבר לשיר שלה על הבמה. המבר עם מירי מסיקה © צילום מסך מהאינסטגרם

בהמשך המופע, כשכבר חשבנו שהיא תשכח, שי התחילה לנגן את השיר "יונתן" שחיכינו לו כל כך. הקהל זיהה מיד את השיר וידע את מילותיו, תחילה היא שרה אותו לבד על הבמה וליוותה את עצמה בגיטרה אך לקראת אמצע השיר הצטרפו אליה גם כל חברי הלהקה והביצוע היה מרגש ומוצלח מאוד. בסוף השיר, לאחר שסחפה אותנו למילותיו, שרה גם את "הבלי העולם הזה" - הסינגל האחרון אותו הוציאה, ואת "Call me" של Blondie שהקפיץ את האולם כולו.

לאחר סיום השיר שי סיפרה על כך שבקרוב עומד לצאת קליפ לשיר חדש שלה העונה לשם "מבול", ואף נתנה לנו לשמוע אותו בהשמעת בכורה שריתקה את הקהל לאווירה וללחן הסוחף. בהמשך שרה גם את השיר "הוא לא יודע מה עובר עליי" של שלמה ארצי וסיפרה על הדרך המעניינת שבה התחילה לכתוב שירים ועל יומן השירים שלה שמלווה אותה לכל הופעה. לאחר מככן שרה גם את "קרוב אליך" ועוד שיר נוסף שכתבה מלפני שבוע בו ציינה שלא הספיקה אפילו עוד לתת לו שם. בסיום המופע, החליטה הזמרת שהיא מוותרת על "הדרן מופעים" ונשארה על הבמה לשיר את "לעוף" ואת "יונתן" בפעם נוספת שסחף את הקהל כולו לשיר איתה יחד.

לסיכום, אפשר לומר ששי המבר הוכיחה במופע שמדובר בזמרת כישרונית ברמה גבוהה, המופע התנהל בצורה מעולה ולא הרגיש לרגע משעמם ומאוס. ההופעה רק הדגישה שמדובר באחת התגליות היותר מוצלחות ומפתיעות שיש לנו בארץ, שמרמת הכתיבה והשירה שלה אי אפשר להאמין שהיא רק בת 17. ללא ספק היא בעלת כישרון עצום ואת השם שי המבר - ייצא לנו לשמוע עוד הרבה.

 

תגובות