או מיי גאגא: ליידי גאגא מוציאה אלבום חדש?. צילום מסך מיוטיוב

או מיי גאגא: ליידי גאגא מוציאה אלבום חדש?

ליידי גאגא, מי שידועה בעיקר כמלכת השערוריות והפופ האגדית, מאשרת שאכן הולך לצאת לה אלבום חדש לשנת 2016 ולפי דבריה הוא הולך להיות שונה מכל דבר ששמענו ממנה. כל הפרטים על האלבום החדש בכתבה המלאה

אלבומים מצליחים, מיליוני מעריצים בכל רחבי העולם ולהיטים ענקיים שמתנגים עד היום זה רק חלק מהדברים שמאפיינים את ליידי גאגא שלא מתכוונת לעצור. לאחר הזכייה שלה בגלובוס הזהב גאגא מודיעה שבשנה הקרובה היא תוציא את אלבומה החדש.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כאשר הלכה ליידי גאגא בשטיח האדום של טקס גלובוס הזהב, בו זכתה כשחקנית לאחר ששיחקה בסדרה המצליחה "אימה אמרקיאית" התראיינה למספר ערוצי טלווזיה ומגזינים ברחבי העולם ונשאלה שוב ושוב את אותה השאלה- מתי נוכל סוף סוף לשמוע את אלבומה החדש? וסוף סוף כמעט 3 שנים לאחר הוצאת אלבום הסולו האחרון שלה "Artpop" הליידי מספרת שהיא הולכת לחזור במהלך 2016. "אני אגלה לכם שיצא לי אלבום, לא אגלה מתי", היא סיפרה לצלמים ואלפי המעריצים שהיו במקום שהחלו לצרוח בטירוף.

האלבום החדש שכרגע חסר שם הולך להיות אלבום הסולו הרביעי של הזמרת. כמעט שנתיים לאחר אלבומה המשותף עם הזמר טוני בנט. לפי השמועות אלבום הסולו החדש הולך להכיל סגנון שונה מאוד ממה ששמענו ממנה ב"Artpop" והולך לשנות את סגנון לסגנון הג'אז ששמענו באלבום המשותף שלה עם טוני עם שילוב פופי, אנחנו ללא ספק מחכים בקוצר רוח לשמוע את הליידי בשירים חדשים אבל עד שתוציא את הסינגל הראשון מהאלבום החדש נצטרך להתספק בלשמוע את השיר המעולה "Til It Happens To You" שיצא בספטמבר האחרון שכתבה על האונס אותו עברה.

 
תגובות