Sound Of 2016: מי הולך להשתלט על הפלייליסט שלנו בשנה החדשה?. צילום מסך מיוטיוב

Sound Of 2016: מי הולך להשתלט על הפלייליסט שלנו בשנה החדשה?

כמו בכל שנה BBC הבריטית פרסמו את רשימת חמשת האמנים שמאיימים לעשות לנו את 2016. לאחר שבשנה שעברה קלעו בול עם Years & Years, מי הוא המנצח שהולך להשתלט על תעשיית המוזיקה בשנה הקרובה?

בשנים האחרונות BBC הבריטית מצליחים להכניס את הזמרים אל המיינסטרים בעזרת המצעד השנתי שלהם בתחילת כל שנה שבהם הם בוחרים את חמשת האמנים שהולכים להשתלט לנו על הפליילסט בשנה הקרובה. הם הצליחו לקלוע בול במשך 3 שנים ברציפות עם Years & Years, סאם סמית' ולהקת HAIM

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בשבוע האחרון פירסמו BBC בכל יום אמן נוסף שנכנס לרשימה. בתחילת השבוע גילנו שאת המקום החמישי תפסו לא אמן אחד אלא שניים, הראשונים הם להקת הראפ- אר אנד בי הבריטית WSTRN שבימים אלו משתלטים על המצעדים בבריטניה עם הלהיט "In2". בנוסף אליהם נוסף גם הזמר, מפיק וכותב השיר הצעיר ,מורה מסה, בעל הסגנון המוזקילי המיוחד שמשלב אלקטרו פופ מיוחד שמאיים להשתלט לנו על הרדיו. מורה אמנם לא הכניס שירים למצעדים ברחבי העולם אך לאחר מיליוני צפיות בכל אחד מהשירים שלו ברשתות החברתיות אין ספק שהוא איום גדול במיוחד לתעשיית המוזיקה השנה.

 

הבאים בתור שהגיעו למקום הרביעי והמכובד הם להקת הBlossoms, להקה שמאופיינת בשילוב פופ ורוק באופן מדהים. לא מעט משווים את המוזיקה שלהם אל אמנים גדולים כמו החיפושיות ופינק פלויד אך אנו לא רואים לגמרי את הדמיון, אין ספק שהם יכולים להביא שירים גדולים אך אנחנו עדיין לא רואים איך הם יצליחו להביא משהו חדש אל השנה החדשה לאחר הסינגל הטוב אך הלא מפתיע שיצא לפני מספר ימים הנקרא "At Most A Kiss". 

 

אל המקום השלישי הגיעה הזמרת הצעירה NAO שהצליחה לאחרונה להשתלט על הרשתות החברתיות בעזרת מספר שירים שלה שהפכו לויראלים. היא שיתפה גם פעולה עם המקום החמישי ברשימה, מורה מסה, ומצליחה להביא את הקול המיוחד שלה לכל שיר באופן מושלם. לאחר שהגיעה למקום השלישי הגיע הסינגל שלה "Bad Blood" אל רשימת השירים הנמכרים ביותר בבריטניה בשבוע האחרון, כנראה שהסגנון המיוחד שלה הצליח לגרום ללא מעט אנשים ברחבי בריטניה להתאהב, ואנחנו מבינים אותם לגמרי. 

 

הבאה בתור שתפסה את המקום השני והמכובד היא לא לגמרי אנונימית כיוון שהשתלטה על המצעדים בכל רחבי העולם גם בשנה האחרונה. מדובר על הזמרת הקנדית הצעירה, אליסיה קארה, המעולה שהצליחה לגרום לנו להתאהב בה עם אחד מהשירים המפתיעים של 2015- "Here". אליסיה הוציאה בשנה אחרונה את אלבום הבכורה שלה "Mr. Know It All" שהפך במהרה לאחד מהאלבומים הנמכרים ביותר בעולם במשך שבועות שלמים באמריקה. בנוסף אל הלהיט שמשתלט על המצעדים בימים האלו הוכיחה אליסיה שהיא כאן בשביל להישאר בעזרת אלבום מעולה שמכיל שירים מצוינים הכתובים באופן מדהים, דבר מפתיע במיוחד כיוון שאליסיה בת ה19 כתבה בעצמה את כל השירים. אין ספק ש2016 הולכת להיות השנה של אליסיה, עם סיבוב הופעות עולמי ומוזיקה חדשה היא הולכת להשתלט לנו על הפלייליסט גם השנה. 

 

ועכשיו הישר אל המקום הראשון שהוכתר כמנצח, הזמר והיוצר בן ה24 הבריטי ג'ק גרט. ג'ק בעל סגנון האלקטרו פופ הצליח גם הוא להשתלט על המצעדים בכל רחבי העולם בעזרת המיני-להיט, "Breathe Life" שמתנגן ממש בימים אלו בתחנות הרדיו ברחבי העולם וכמובן שגם בישראל. הזמר בעל הזקן הג'ינג'י מצליח לגרום לנו להתאהב בעזרת הפקה מעולה שהפיק בעצמו וקול מיוחד ומהפנט. אין ספק שג'ק הולך להשתלט לנו על הפלייליסט בשנה קרובה עם התואר המכובד ובלעדיו. אלבום הבכורה שלו שהולך לצאת בחודש הבא מאיים להפוך לאלבום נמכר במיוחד בעזרת שירי פרומו מעולים כמו "Worry" שהגיעו גם הם להורדות נאות באייטיונס ברחבי העולם. אכן ראוי למקום הראשון!

 
תגובות