האם ג'סטין ביבר מוציא אלבום חדש בהפתעה? . צילום מסך מיוטיוב

האם ג'סטין ביבר מוציא אלבום חדש בהפתעה?

כמה חודשים לאחר שהוציא את אלבומו המצליח "Purpose" הזמר ג'סטין ביבר משחרר טיזרים לשירים שעוד לא יצאו ומשגע את כולם. אז מה פשר הטיזירים שמשגעים את הרשתות החברתיות?

שבוע אחרי שהוא העלה 2 סרטונים שבהם הוא שר שיר שעדיין לא יצא, הוא עושה זאת שוב. ביממה האחרונה, ג'סטין ביבר העלה לעמוד האינסטגרם שלו 3 סרטונים שאורכם 45 שניות שגרמו לנו להתרגש כמו ילד קטן.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בסרטונים ניתן לשמוע את ג'סטין שר שיר מקורי שלא היה חלק מאלבומו האחרון "Purpose" שהוציא לפני מספר חודשים. הסרטונים הקצרים האלו שהעלה ג'סטין בשבועות האחרונים אל חשבון האינסטגרם שלו גרמו לרשתות החברתיות לרעוד עם אלפי ציוצים בכל רחבי העולם ששואלים את אותה השאלה- האם ג'סטין נותן לנו טיזרים לאלבום חדש?

 

A video posted by Justin Bieber (@justinbieber) on

בשיר ג'סטין אומר -"תעמיקי את מחשבותייך עמוק מהאוקיינוס, החיים הם הרגע, ובכל רגע שאת רוצה לוותר, תחזיקי חזק את האהבה, ואל תשחררי" ולכן לא מעט מעריצות מנחשות שאת השיר כתב על בת זוגו בזמן האחרון, היילי.

אין ספק שגם לאחר מספר שניות אחדות הצלחנו להתאהב ולהתרגש בשיר החדש וגם אם הוא לא חלק מאלבום חדש שהולך להפציע בשנה הקרובה אנחנו מקווים שג'סטין יחליט להוציא את השיר ממש בקרוב כי אנחנו כבר לא יכולים לחכות לשמוע את השיר המלא. 

תגובות