למה איגי אזליה כועסת על מאקלמור?. צילום מסך מיוטיוב

למה איגי אזליה כועסת על מאקלמור?

"אנחנו לוקחים את כל מה שאנחנו רוצים מהתרבות השחורה, אבל האם אנחנו שם למען חייהם של השחורים?" – הכל על הסינגל החדש של מאקלמור, ולמה הוא הכעיס את איגי?

מאקלמור וראיין לואיס, הצמד הידוע חשפו את הסינגל החדש "White Privilege II" ביום שישי האחרון, שמדבר (בדרך אירונית למדי יש לציין) על התרבות השחורה ועל המלחמה בגזענות. הלהיט החדש יצר מהומה בעולם המוזיקה והראפ לאחר שהצביע על אנשים, כולל על עצמו, שנוטלים את התרבות השחורה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר כולו בנימה דרמטית, הוא כולל קטעים רבים בהם מעורבים קולות רקע מבחוץ, וציטוטים של אנשים אחרים. "אני רוצה להביע את עמדתי כי אנחנו לא חופשיים" אומר מאקלמור. "אנחנו רוצים להתלבש כמו, לדבר כמו, לרקוד כמו, אבל אנחנו רק עומדים מהצד. אנחנו לוקחים כל מה שאנחנו רוצים מהתרבות השחורה, אבל האם אנחנו שם למען חייהם של השחורים?" הוא ממשיך.

 

מאקלמור ממשיך בראפ הלא-צפוי הזה ומזכיר שמות של אמנים לבנים אחרים שמזוהים עם התרבות השחורה: "התרבות הזו מעולם לא הייתה שלך כדי לעשות טוב יותר. מיילי, אלביס, איגי אזיליה, מזויפים וכל כך פלסטיק, אתם גנבתם את הקסם". את כל האשמות האלו קשה לספוג, במיוחד לגבי אמנים שמאקלמור מעולם לא פתח נגדם חזית. הבמאי קורי מורי סיפר למגזין "אסנס" שמאקלמור יודע שגם הוא משתמש בתרבות השחורה, אך הוא מנסה לעשות זאת בדרך האותנטית ביותר. 

הראפרית איגי אזליה, שמוזכרת בשיר, צייצה תגובה בטוויטר: "הוא לא היה צריך לבזבז את שלוש השנים האחרונות בשיחות ידידותיות ובצילום תמונות יחד באירועים, אם זו הייתה ההרגשה שלו"

אנחנו חייבים לציין שלמרות הסכסוכים שהסינגל גרר, מאקלמור עשה אותו בצורה חכמה ומדויקת. בשמיעה אחת של השיר אפשר להבין לגמרי למה המשורר התכוון, ואולי לפעמים צריך להיות חצופים כדי להילחם בנושאים כואבים כל כך כמו גזענות.

תגובות