מפתיעה: שירי מימון נותנת פייט לסיה עם Chandelier. צילום: אורית פניני

מפתיעה: שירי מימון נותנת פייט לסיה עם Chandelier

שירי מימון היא ללא ספק אחת מהזמרות בעלות הקול הטוב ביותר בישראל, אבל מה קורה כשהיא מבצעת קאבר ללהיט של סיה - זמרת ידועה בכל העולם בזכות קולה הענק? התוצאה מפתיעה. האזינו והחליטו מי ביצעה את זה טוב יותר

לכבוד סיבוב הופעות החורף החדש שלה אליו יצאה לפני מספר שבועות, ביקשה שירי מימון מהמעריצים עזרה קטנה / לעזור לה לבחור איזה קאבר לבצע על הבמה במהלך ההופעות. לצורך הבחירה העלתה מימון לרשתות החברתיות סרטונים קצרים בהם היא מבצעת טעימה לביצוע שלה מכל שיר. האופציות שהועלו: Hello של האחת והיחידה / אדל, I'm Not The Only One של סם סמית' וכמובן Chandelier של סיה.

 

אופציה שניה... צפוי לא? 😳😀 תעזרו לי 🙏🏻

A video posted by Shiri Maimon (@shirimaimon1) on

לאחר הצבעה צמודה במיוחד, השיר שנבחר הוא "Chandelier" ומימון אכן ביצעה אותו על הבמה בהופעותיה. המעריצים כמובן דאגו לצלם את הרגע המצמרר ולהעלות לרשת. הסרטונים צברו צפיות רבות והתגובות החיוביות לא איחרו לבוא. לאור זאת, החליטה מימון לשחרר היום את גרסת הקאבר שלה לשיר כסינגל רשמי שאף יתברג לאלבום החדש עליו היא עובדת.

 

מימון נמצאת בימים אלה בתקופה עמוסה מאוד. היא שפטה בשתי העונות הראשונות של "אקס פקטור ישראל" כשהאחרונה מבנינהן הסתיימה לפני כחודשיים, מככבת על בימת התיאטרון הלאומי הבימה בתפקיד הראשי במחזמר "אוויטה" לצד רן דנקר ואקי אבני, עובדת על אלבומה החדש שעתיד לצאת בקרוב וממנו כבר שוחררו הסינגלים "זכוכיות" ו"אויר" שכבר זכו להצלחה רבה וכמובן היא נמצאת בסיבוב ההופעות החדש שלה לקראת האלבום המתקרב.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

סיה, המבצעת המקורית של השיר, נחשבת לאחת מבעלות הקולות הטובים ביותר בעולם בשנים האחרונות ואלחרונה אף פורסם כי מתקיימים מגיעים בכדי להביא אותה להופעה בישראל. השיר "Chandelier" יצא בשנה שעברה וכבש מהר מאוד את הרשת ואת המאזינים בכל רחבי העולם. הוא זכה להצלחה היסטרית ואף הוכתר בארץ כ"שיר השנה הבינלאומי שנת 2014". השיר המצמרר מוכיח יכולות ווקאליות מדהימות ונחשב לקשה מאוד לביצוע. אין ספק שבארץ, מימון היא בין הזמרות הבודדות שיכלו לעמוד במשימת הקאבר הזו והיא בהחלט עמדה בה בגבורה.

הביצוע המקורי של סיה
 

 

 
תגובות