אניה בוקשטיין חושבת על כל יום שעובר בסינגל חדש. צילום: שרבן לופו

אניה בוקשטיין חושבת על כל יום שעובר בסינגל חדש

אחרי שכבשה את הלב של כולנו על מסכי הטלויזיה והתיאטרון, אניה בוקשטיין עושה זאת בשקט גם במוזיקה. היום היא משחררת סינגל חדש מאלבומה השני. האזינו לה עם "כל יום שעובר"

 

כבר שלוש שנים עברו מאז שאניה בוקשטיין פתחה בקריירת מוזיקה, ומסתבר שהדבר עושה לה רק טוב. מאז התפקיד הראשון שלה, בוקשטיין הצליחה לפנות לכל סגנונות המשחק, להוציא שירים מוצלחים ואף לוהקה לככב בסדרה הפופולארית "משחקי הכס", כך שכישרון בהחלט לא חסר והקשר שלה לטלוויזיה ותיאטרון רק חיזק את הכישרון המוזיקאלי שבה. הכשרון המדהים שלה הביא אותה להיות זמרת מהשורה הראשונה ולהוציא שירים מוצלחים בזה אחר זה. היום מצטרף לרשימת שיריה סינגל חדש - "כל יום שעובר".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הסינגל "כל יום שעובר" שכתבה אניה בוקשטיין והלחינה יחד עם יונתן גולדשטיין מתחיל בצורה רגועה וכבר משמיעה ראשונה יכול להזכיר לנו את שיריה הקודמים אבל כשמגיע הפזמון ומגביר קצב הדבר יוצר אווירה אחרת לשיר ומצליח להפוך אותו למעניין יותר כך שאי אפשר להפסיק לשמוע.

אלבומה הקודם של בוקשטיין זכה להצלחה רבה והשיר החדש ללא ספק מפתיע ורק מדגיש שאניה בוקשטיין היא לא רק שחקנית עם תחביב מוזיקאלי אלא זמרת אמתית ומלאת כישרון. אחרי הסינגל הזה והסינגלים שקדמו לו וביניהם "הכל עוד לפניי", אנחנו כבר לגמרי מצפים לשירים החדשים ולאלבומה השני שייצא בקרוב.

תגובות