חוזרת לעבוד: ריהאנה מוציאה סינגל חדש!. צילום מסך מיוטיוב

חוזרת לעבוד: ריהאנה מוציאה סינגל חדש!

לאחר הפסקה ארוכה מלכת הפופ, ריהאנה, חוזרת עם סינגל חדש מהאלבום החדש שבדרך. האם הוא הולך לגרום לה לחזור למצעדים?

לאחר הפסקה ארוכה יחסית - זמרת הפופ, ריהאנה, חוזרת עם סינגל חדש מתוך האלבום הקרב "Anti" אשר צפוי לצאת ממש בקרוב. לסינגל החדש קוראים "Work" והוא כולל אורח לא כל כך מפתיע / הראפר דרייק, שכבר שיתף פעולה עם הכוכבת בעבר מספר פעמים. הסינגל מגיע כמעט שנה לאחר צאת הסינגל הקודם של ריהאנה American" Oxygen" שכשל מבחינה מסחרית והותיר את מעריציה של הזמרת עם טעם מר בפה. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הסינגל החדש הושמע היום לראשונה במקביל בשתי תחנות רדיו בעולם, האחת באמריקה והשנייה בבריטניה וכרגע הוא זמין רשמית להאזנה דרך שירות הסטרימינג טיידל ולהורדה דרך האייטיונס. השיר הוא אמנם הסינגל הרביעי שריהאנה מוציאה מתוך האלבום אך בטוויטר כינתה אותו הזמרת "הסינגל הראשון" כך שכרגע לא ברור מה יעלה בגורלם של שלושת הסינגלים הקודמים והאם הם בכלל ייכנסו לאלבום.

השיר החדש מתהדר בסאונד האורבני אותו ריהאנה ניסתה בעבר בשירים כמו "Pour It Up" המוצלח מהאלבום הקודם ו-Bitch Better Have My Money מהשנה שעברה, שום דבר שלא שמענו ממנה בעבר. מעבר לכך מדובר בשיר סתמי לחלוטין וגם דרייק לא תורם דבר לשיר. לא ברור מה גרם לזמרת המוכשרת להוציא דווקא את השיר הזה רגע לפני שאלבומה החדש מגיח לאוויר העולם ומרווה את צמאונם של מיליוני המעריצים של הזמרת ברחבי העולם.

מזכיר את "Pour It Up"
 

האלבום החדש של הזמרת - "Anti", עלול לצאת בכל רגע, ואם להאמין לשמועות האחרונות, הוא ייצא ביום שישי הקרוב. האלבום מגיע יותר משלוש שנים לאחר צאת אלבומה הקודם של הזמרת "Unapologetic" שהנפיק לנו את הלהיטים "Diamonds" ו-"Stay" המעולים שמאז, לצערנו, לא ספיקה לנו הזמרת להיטים שעולים בקנה אחד עם אלו. למרות רצף של ארבעה שירים חלשים במיוחד, אנחנו עדיין מאמינים ומקווים שהאלבום החדש יכיל כמה שירים מצויינים כמו שרק ריהאנה יודעת לעשות.

תגובות