יום הולדת שמח: אליעד נחום חוגג 26 חורפים!. צילום מסך מיוטיוב

יום הולדת שמח: אליעד נחום חוגג 26 חורפים!

אליעד נחום הוא אחד הזמרים היותר מצליחים שנראו פה לאחרונה. הוא הוציא להיטים רבים והפך באופן רשמי לזמר מן המניין. לכבוד יום הולדתו החלטנו להביא לכם את השירים שלו שהכי אהבנו לאורך השנה. מוכנים?

את אליעד נחום, זכינו להכיר עוד בראשית הדרך כששיחק את בר הילד החמוד מהסדרה "שמש", שבמהרה פרצה את גבולות הרייטינג והפכה את נחום לילד פלא. בעוד שהזמן חולף ובו רוב ילדי הפלא נעלמים, נחום מוכיח שהוא פה כדי להישאר כזמר ויוצר מוכשר. הוא פרץ אל עולם המוזיקה כשהוציא שירי פופ קליטים ובין היתר שיחק בסדרות מובילות. את שיריו הוא כותב ומלחין בעצמו, ומראה לכולנו שהוא לא רק ילד פלא אלא גם זמר מוכשר! 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 "סימן"

"סימן", הפך במהירות להצלחה וללהיט שגם הבליט את נחום כזמר ישראלי. השיר משלב מילים עם משמעות, סיפור עם מסר ומנגינה נוגעת שמצליחה לבטא בצורה הטובה ביותר את נחום שלא הכרנו, הוא סוחף אותנו מהרגע הראשון ואין ספק שהוא השאיר בנו סימן.

מוצלח במיוחד
 

"מקלט"

לאחר שכבש אותנו עם הלהיט "סימן" נחום, לא נותן לנו רגע לחכות וכבר מוציא סינגל חדש שבמהירות הופך להצלחה, השיר "מקלט". בשיר מסופר סיפור בעקבות אהבה ומלווה במנגינת פופ קליטה שמתאימה בדיוק למילות השיר ולגוון קולו של נחום. השיר טוב וקליט במיוחד - דבר שבהחלט עוזר לנו להתמכר לשיר.

מצליח וממכר
 

"חופשי"

שיר נוסף מרשימת השירים שלא יכולנו לוותר עליו הוא השיר "חופשי", השיר המרגש והעוצמתי שמספר בעיקר על הרצון להצליח. בניגוד לשאר השירים של הזמר שיר זה אינו מלווה בקליפ מה שמאפשר לנו להקשיב יותר למקצב ולמילים. המנגינה משרה אווירה רגועה, והתוכן בו כולל תיאורים ורקע שצובעים את הלחן ויוצרים שיר משמעותי, כנה ואמיתי.

אמיתי ומרגש
 

"מתוק כשמרלי"

לאחר שנחום צבר כמות מכובדת של שירים מוכרים, הלהיט הגדול שלו רק חיכה בפתח, ובהזדמנות הראשונה פרץ והתחיל לכבוש אלפים. "מתוק כשמרלי" ללא ספק הצליח בזכות הייחודיות שלו עם שילוב מקורי של יוצרים ואמנים. הקצב של הגיטרה והפזמון הקליט שממלא באנרגיות חיוביות - הצליחו לעשות לכל עם ישראל מתוק כשמר להם. 

הפך ללהיט!
 

"אור"

הסינגל שהוציא את השמש מנחום. בעוד שהלהיט "מתוק כשמרלי" עדיין נקלט בראשם של רבים, אליעד משחרר את השיר "אור", שאותו אי אפשר לפספס. השיר רגוע, מלא גוונים ועם זאת גם קליט. בדומה לשאר השירים גם הוא מלווה בגיטרה שמוסיפה צבע למנגינה. השיר אינו מבייש את רשימת הלהיטים ורק מעצים את ההצלחה, מה שללא ספק מבטיח לנו שמדובר בזמר מקצועי, אמיתי ובעיקר מוכשר.

נותן לנו אור
 

אנו מאחלים לנחום המון מזל טוב ועוד הרבה שנים של עשייה במוזיקה הישראלית! 

 

תגיות
תגובות