צפו: קולדפליי ביונסה וברונו מארס מופיעים על במה אחת!. צילום: gettyimeges

צפו: קולדפליי ביונסה וברונו מארס מופיעים על במה אחת!

אחת מהלהקות המצליחות ביותר בעשור האחרון, קולדפליי, הופיעו במופע המחצית הענק של משחק הספורט ,הסופרבול, והפעם אירחו איתם את כוכבת הפופ ביונסה והזמר הענק ברונו מארס. אך האם ההופעה המצופה הצליחה לעלות על הציפיות שלנו? התשובה בכתבה המלאה

הסופרבול ה-50, גמר ליגת ה-NFL שמטריפה את ארה"ב בכל שנה מחדש שוחק היום בלילה שבין ראשון לשני כשחצי עולם הושבת לרגל המאורע וצפה במשחק. חוץ מהגמר עצמו אי אפשר שלא היה שלא לצפות בקוצר רוח למופע המחצית המפורסם, רבע שעה של שואו ענק ומנצנץ בהופעה השווה ביותר בעולם מול אלפים נלהבים באיצטדיון וכמובן מליוני צופים בטלוויזיה מכל העולם!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את הגמר הגדול פתחה הליידי של עולם המוזיקה, ליידי גאגא ששרה את ההמנון האמריקאי בפתיחת המשחק.
במחצית היו אלו להקת קולדפליי שהרימו או יותר נכון, ניסו להרים את האווירה במופע משותף יחד עם ביונסה וברונו מארס. במופע מחווה למופעי המחצית של הסופרבול בכל השנים.

 

הופעות המחצית הן אתגר לא פשוט לכל אומן. מן הסתם אלו הופעות קצרות במיוחד, בהן בפרק זמן קצר על המופיעים לתת שואו גדול שילהיב את הקהל עם כל הרפרטואר והלהיטים הגדולים. 

האם קולדפליי עמדו באתגר זה אמש? לא ממש. הלהקה הבריטית  עלו עם מופע מאכזב ולא הצליחה לעמוד בציפיות ובהופעות בשנים הקודמות. הם פתחו עם הלהיט הראשון שלהם כלהקה, "Yellow", ומיד אחר כך המשיכה בביצוע ללהיטים לא פחות גדולים בדמות- "Paradise" ו-"Viva La Vida" ואת הסינגל הראשון מאלבומם החדש "Adventure of a Lifetime". 

המזל של קולדפליי היה כשברונו מארס ומארק רונסון עלו לבמה בהפתעה וביצעו את "Uptown Funk", אחד מלהיטי 2015, ובכך הציל את הלהקה ממבוכה גדולה. אחרי שבורנו מארס התחיל לספק שואו, הדיווה הבלתי נגמרת, ביונסה, לגמרי השכיחה את הפתיחה העייפה כשהיא נמרצת לתת הופעה. מארס, ביונסה וקולדפליי חברו לביצוע משותף לשיר החדש של קולדפליי- "Up & Up" מהאלבום החדש של הלהקה, ביצוע מעולה כשברקע הקהל באיצטדיון שיצר בצבעוניות רבה את המשפט "להאמין באהבה" לצד זיקוקים רבים שמילאו את שמי האיצטדיון.

 

אחרי ערב גדוש ומרגש, ארצות הברית יכולה להתחיל להתכונן לסופרבול ה-51 בשנה הבאה. לילה אחד מטורף בו כל העולם כמעט עצר מלכת, גם מי שלא חובב ספורט גדול. איך אפשר שלא להתלהב?

תגובות