כמה דמעות: פאר טסי משחרר סינגל מתוך האלבום השלישי. צילום: רמי זרנגר

כמה דמעות: פאר טסי משחרר סינגל מתוך האלבום השלישי

פאר טסי, אחד מכוכבי המוזיקה המזרחית הבלתי מעורערים, מוציא היום את "כל הדמעות", סינגל חדש מהאלבום שעתיד לצאת ממש בסוף החודש. אנחנו כבר לא יכולים לחכות

 

אחרי ששחרר מספר לא מבוטל של להיטים מהאלבום השלישי, הזמר המצליח פאר טסי לא נח לרגע ומוציא את השיר "כמה דמעות", סינגל נוסף שייכלל גם הוא באלבום השלישי. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מאחורי פאר טסי כבר מספר גדול מאוד של להיטים שכתב וביצע בעצמו וגם כתב לאחרים. בין הלהיטים אותם שחרר ניתן למנות את "רוקד עם הכאב", "דינה דינה", "דפיקות הלב" וכמובן - "דרך השלום", שיר שזכה להצלחה אדירה וזכה ללמעלה מ25 מיליון צפיות ביוטיוב. טסי נחשב לאחד האמנים המבטיחים והמפתיעים של השנים האחרונות ומאחוריו כבר שני אלבומים שזכו להצלחה רבה. אלבומו השלישי עתיד לצאת בסוף החודש והוא יכלול את הסינגל החדש, להיטים חדשים וכמובן את הסינגלים הקודמים שכבר שוחררו ממנו: "היי מאמא", "משקה יקר" ו"תוציא תוציא".

"כמה דמעות" הוא בלדת רוק עם מוזיקה מרגיעה ונעימה עם נגיעות של קצב בדיוק במקום הנכון. קולו של טסי, שאליו אנחנו כבר מכורים, משתלב בעדינות עם המוזיקה הנפלאה והמילים המרגשות שמספרות סיפור של אהבה. אנחנו ללא ספק התאהבנו בשיר החדש, ואנחנו בטוחים שגם הוא, כמו שאר השירים המצליחים של טסי, יגרום לכולנו להתמלא באהבה ובכיף. 

תגיות
תגובות