גראמי 2016: מי הם הזוכים הגדולים של טקס המוזיקה?. צילום: gettyimeges

גראמי 2016: מי הם הזוכים הגדולים של טקס המוזיקה?

טקס הגראמי ה-58 התקיים הלילה בלוס אנג׳לס והיה מלא בהופעות חיות מעולות וכמובן מספר הופעות מאכזבות, כוכבים נוצצים, וכמו תמיד – הרבה טיילור סוויפט. אז מי הם הזוכים הגדולים ומי הצליח להפתיע אותנו? כל הפרטים בכתבה המלאה

טקס הגראמי ה58 התקיים בלילה האחרון ואנחנו זכינו למספר הופעות מפתיעות במיוחד, שיתופי פעולה מעולים ומנצחים גדולים. אז מי הצליחו להפתיע אותנו וניצחו למרות כל התחזיות?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כמו בכל שנה גם השנה היו את המנצחים הגדולים של טקס פרסי הגראמי אך הפעם למרות כל התחזיות שהצביעו שזמר האר-אנד-בי דה וויקנד יזכה ברוב הפרסים בטקס ברגע האחרון נתפס מקומו על ידי טיילור סוויפט שזכתה בפרס אלבום השנה בשנה השנייה ברציפות וגברה גם על הרפאר קנדריק לאמר שהיה מעומד חשוב לזכיה, בנוסף לזאת זכתה גם בקליפ השנה עם "Bad Blood" ואלבום הפופ של השנה. בנוסף אל טיילור שלטו בטקס השנה באופן לא מפתיע במיוחד ברונו מארס ומארק רונסון עם 3 זכיות בעזרת הלהיט המשותף שלהם "Uptown Funk". אך דה וויקנד לא יצא ביידים ריקות וזכה ב2 פרסים, פרס שיר האר-אנד- בי הטוב ביותר עם "Earned It" ופרס אלבום האר-אנד-בי הטוב ביותר של השנה. 

© gettyimages

בנוסף אל הזכיות הצפויות האלו היו גם מספר אמנים שהפתיעו אותנו במיוחד, מייגן טריינור זכתה כפריצת השנה וגברה על המנצחים בכל התחזיות, ג'יימס באי וטורי קלי. מייגן הופיעה במהלך הטקס אך שוב הפעם לא הצליחה להפתיע ומי שדווקא הצליחו להפתיע היו טורי וג'יימס ששיתפו פעולה בהופעה משותפת ללהיטים "Let It Go" ו"Hollow" וגרמו לצופים להיות המומים עוד יותר שאף אחד מהם לא זכה כפריצת השנה. בנוסף אל הזכיה הזאת למרות כל התחזיות צ'ארלי פות' וויז קאליפה לא זכו כשיר השנה עם "See You Again" ומי שזכה הוא הזמר הבריטי המצליח אד שירן עם הלהיט המדהים "Thinking Out Loud". 

 
© gettyimages

כמובן שכמו בכל הטקסים הזוכים לא היו העניין היחידי אלא גם ההופעות המעולות של הזמרים השונים. השנה היה ליין-אפ מצוין ובאנו עם ציפיות גבוהות במיוחד, ויצאנו מאוכזבים מעט. למרות שג'סטין ביבר שזכה אגב בפעם הראשונה בפרס הגראמי ביחד עם המפיקים דיפלו וסקריליקס עם השיר "Where Are U Now" הוא הצליח להביא הופעה מעולה ומפתיעה במיוחד, בנוסף אליו הפתיע גם הרפאר קנדריק לאמר עם הופעה המביעה ביקורת קשה ופוליטית במיוחד שגמרה לצופים להיות המומים. 

 

אך כמובן שכל העיניים היו מופנות אל ההופעות של טיילור סוויפט, אדל, ריהאנה וליידי גאגא. טיילור הצליחה להביא ביצוע ווקאלי מעולה ללהיט שלה "Out Of The Woods" שפתח את הטקס באופן הטוב ביותר, הביצוע אכן הצדיק את הזכיות הרבות שלה בטקס עצמו. אחריה הופיעה אדל שאכזבה עם ביצוע מלא בבעיות טכניות לשיר שכתבה ביחד עם ברונו מארס, "All I Ask". כצפוי, ליידי גאגא עשתה כבוד רב לדיוויד בואי עם מחרוזת מעולה ומרגשת שמצליחה להעביר באופן מדויק את הקריירה המוזיקלית של בואי. אך מי שהפתיעה הייתה דווקא ריהאנה שהחליטה ברגע האחרון לבטל את הופעתה ולא להופיע בכלל במהלך הטקס, לגמרי מאכזב.

© gettyimages

אז הטקס נגמר, עם הופעות מעולות ומספר הופעות מאכזבות וכמובן מספר זכיות ברורות מאליו. למרות שהטקס לא היה יותר מעוד טקס מכובד אין ספק שכולנו הולכים להישאר דבוקים אל המסך גם בטקס הגראמי הבא, אולי בגלל שזה הטקס הטוב ביותר ואולי סתם בגלל שאנחנו מחפשים שיבחרו בשבילנו מנצחים. בכל מקרה, נתראה בשנה הבאה עם זכיות לא מפתיעות לאדל.

תגובות