צפו: אריאנה גרנדה מדהימה אותנו עם הופעת אקפלה. צילום מסך מיוטיוב

צפו: אריאנה גרנדה מדהימה אותנו עם הופעת אקפלה

זמרת הפופ המצליחה, אריאנה גרנדה, מוציאה מצלמה וגורמת לנו להתאהב בקול שלה מחדש בעזרת גרסת אקפלה לשיר החדש שלה "Dangerous Woman", אסור לכם לפספס את זה!

זמרת הפופ המצליחה בעלת הקול העוצמתי, אריאנה גרנדה, הידועה בעיקר בגלל השירים "Problem" ו"Break Free" שהיו חלק מאלבומה הקודם והפכו ללהיטים ענקיים בכל רחבי העולם והפכו אותה אל אחת מהזמרות המצליחות ביותר בעולם הצליחה לאכזב אותנו לפני כמה חודשים עם הסינגל הבינוני "Focus" וחוזרת לקבל את אהבתנו עם גרסת אקפלה מדהימה לסינגל חדש. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 השיר החדש "Dangerous Woman" הוא שיר מעולה ועוצמתי בפני עצמו אך כאשר אריאנה נעמדה מול המצלמה עם תחפושת של ארנב והתחילה לשיר אי אפשר היה שלא להתאהב בה מחדש. אריאנה מוכיחה אחת ולתמיד שהיא בעלת קול עוצמתי ומדהים בעזרת גרסת אקפלה מדהימה והומור במהלך הביצוע בו ניסתה לבצע גם את סולו הגיטרה בעזרת קולה בלבד, והאמת שזה הלך לה באופן טוב מהמצופה ומצחיק מאוד.

 

אחרי שהסרטון הזה עלה ושהשתחרר שיר הפרומו "Be Alright" שהוא ללא ספק אחד מהשירים הטובים ביותר שהוציאה אריאנה במהלך הקריירה שלה אין ספק שאנחנו מחכים בקוצר רוח לאלבום החדש של אריאנה שיוצא ב20 למאי ונקרא על שם הסינגל הראשון, "Dangerous Woman".

תגובות