אמיתיים: קאשה וזד משתפים פעולה בסינגל חדש. צילום מסך מיוטיוב

אמיתיים: קאשה וזד משתפים פעולה בסינגל חדש

זמרת הפופ, קאשה, חוברת למפיק העל זד ומוציאה גירסה מחודשת לשיר "True Colors" מתוך אלבומו האחרון של המפיק אשר יצא לפני כשנה ומזכירה לכולנו למה אנחנו כל כך אוהבים אותה

 

המאבק של קאשה מול המפיק ד"ר לוק וחברת התקליטים שלה אמנם רחוק מלהסתיים, אך כעת היא חוזרת לעולם המוזיקה בעזרתו של זד. כזכור, לפני כשבועיים הופיעו הצמד על במת הפסטיבל בקוצ׳לה יחד עם השיר "True Colors" הלקוח מהאלבום האחרון של זד ונושא את אותו השם. אמש, באופן מפתיע הכריזו השניים דרך הרשתות החברתיות על שחרור רשמי של גירסת הסטודיו של השיר כסינגל לכל דבר.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ספקולציות רבות פורסמו נוכח אפשרותה של קאשה להוציא סינגל אף על פי שהיא כבולה לחברת התקליטים שלה ונטען כי היא הצליחה לנצל פריצות בחוזה עליו היא חתומה כך שיתאפשר לה להוציא את השיר הספציפי הזה יחד עם זד, אך הוא מצידו מיהר להעביר דרך חשבון הטוויטר שלו שחברת התקליטים של קאשה היא זו שנתנה להם את האישור להוציא את הסינגל החדש באופן רשמי ולא שום גורם אחר.

הקשר בין קאשה לזד החל בחודש פברואר האחרון, לאחר ההפסד המשפטי של קאשה נגד דוקטור לוק אמנים רבים החלו לעמוד לצידה של הזמרת ולהביע בה תמיכה. המפיק המצליח לא הסתפק בהבעת תמיכה ואף כתב כי ישמח להפיק שיר עבור הזמרת ברגע שתינתן לה ההזדמנות להוציא מוזיקה חדשה. על העבודה עם זד סיפרה קאשה: "זה נס כשמישהו נותן לך הזדמנות למצוא את הקול שלך שוב מבלי שום סיבה מלבד זאת שהוא אדם טוב עם לב מזהב".

השיר יוצא בגירסתו המחודשת כסינגל הרביעי מתוך אלבומו האחרון של זד "True Colors" אשר יצא בחודש מאי בשנה שעברה והנפיק בין היתר את הלהיט "I Want You to Know" אותו מבצעת סלינה גומז. בשיר, מפגינה קאשה יכולות ווקאליות מרשימות במיוחד שעד כה היו ידועות בעיקר למעריציה ההדוקים ביותר של הזמרת, השיר חושף את קאשה כמו שמעולם לא ראינו אותה ומוכיח שיש לה הרבה מה להציע מעבר לשירי מסיבות ותדמית הילדה המלוכלכת שדבקה בה בתחילת הקריירה שלה.

תגובות