פרסי הבילבורד 2016: דה וויקנד ואדל בראש רשימות הזוכים. צילומי מסך מיוטיוב

פרסי הבילבורד 2016: דה וויקנד ואדל בראש רשימות הזוכים

אמש התקיים טקס פרסי הבילבורד השנתי בלאס ווגאס, שאסף אליו את מירב האמנים בתעשיית המוזיקה. אספנו עבורכם את כל מה שהתרחש באחד הטקסים הכי נחשבים בתעשייה

מגזין המוזיקה "בילבורד" קיים את הטקס השנתי אמש בלאס ווגאס, שם הזוכים נבחרו לפי הישגיהם במצעדים, במכירות, בהורדות ובהשמעות. על ההנחייה הופקדו הראפר לודאקריס והזמרת סיארה, והזוכים הגדולים של הערב היו הזמר דה וויקנד שקטף שמונה פרסים במהלך הטקס בינהם אמן המושמע ברדיו של השנה, זמר הR&Bשל השנה ואלבום הR&B של השנה. אדל זכתה בפרסי אמן השנה, זמרת השנה ואלבום השנה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

פרס המילניום הוענק לבריטני ספירס ופרס האייקון הוענק לסלין דיון. בפרס האמן החדש זכה הראפר פאטי וואפ ושיר הדאנס של השנה, הלא הוא השיר Lean On של מייג'ור לייזר, דיי'גי סנייק והזמרת MØ. גם ג'סטין ביבר לא יצא ביידים ריקות וזכה בפרס אמן המדיה החברתית. בלטה בהיעדרה הייתה טיילור סוויפט, שלא נכחה באירוע עקב התאונה של בן זוגה הדיג'יי קלווין האריס אך היא זכתה בפרס סיבוב ההופעות של השנה.  

 

בגזרת ההופעות הטקס היה עמוס במיוחד. את הטקס פתחה בריטני ספירס כשהופיעה עם מחרוזת להיטיה בבגדים מינימליים ומהצד היה אפשר לחשוב שחזרנו בזמן אל התקופה בה ספירס הייתה בשיאה. מדונה הופיעה עם מחווה למנוח הטרי וחברה הקרוב, הזמר פרינס, כשביצעה מחרוזת של שיריו יחד עם סטיבי וונדר.

 

בהמשך ביצעה להקת הבנות פיפת' הרמוני יחד עם הראפר Ty Dolla $ign את הלהיט Work From Home במראה עתידני למדי ואילו הזמרת אריאנה גרנדה עלתה להופיע עם הסינגל החדש שלה Into You בהופעה מקפיצה במיוחד שסחפה את הקהל והצופים.

 

 ג'סטין ביבר ביצע את Sorry  ואת השיר Company שלאט לאט הופך ללהיט המדבק החדש. ריהאנה לקחה הפסקה מסיבוב ההופעות שלה והופיעה בטקס עם השיר Love on the Brain בהופעה ווקאלית מרשימה במיוחד.

 

את הטקס סגרה הזמר קאשה כשביצעה קאבר לשיר של בוב דילן It Ain't Me, Babe. בהתחלה ההופעה בוטלה על ידי חברת התקליטים שלה עקב הסיכסוך המשפטי שלה עם המפיק ד"ר לוק אך לבסוף ההופעה אושרה. ההופעה בטקס הייתה בעלת משמעות רבה לקאשה שבשנים האחרונות שהתה במכון גמילה עקב התעללות כביכול מצד ד"ר לוק ואף הפסידה בתביעה המשפטית שהגישה נגדו וכנגד חברת התקליטים. לאחרונה נראה כי קאשה חוזרת למסלול עם שיר חדש בשיתוף דיג'יי זד וההופעה בטקס.

 

 

תגובות